آرشیو سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۳
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

گنج زاده: برای طلا پله پله بالا آمدم

سجاد گنج زاده، مرد طلایی دسته فوق سنگین رقابت های لیگ جهانی کاراته نیز پس از ایستادن روی سکوی قهرمانی رقابت های پاریس گفت: خدا را شکر برای رسیدن یه این مدال طلا پله، پله مراحل را طی کردم و حریفانم را یکی پس از دیگری شکست دادم و قهرمان شدم.

گنج زاده در گفت وگو با فارس در پاسخ به این سوال که شرایط تیم ملی کاراته ایران و سطح رقابت ها در نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی به چه صورت بود، عنوان کرد: اولین مرحله مسابقات لیگ جهانی 2018 به میزبانی پاریس برگزار شد و خدارا شاکرم توانستیم در اولین مرحله از این رقابت ها با ترکیب کامل در این مسابقات حضور داشته باشیم. به جرات می توانم بگویم که سطح این دوره از مسابقات بالاتر از رقابت های جهانی بود به این دلیل که خیلی از کشورها از جمله ایران در اوزان های مختلف چند نماینده داشتند.

وی در مورد حضور تیم ملی در مرحله بعدی مسابقات لیگ کاراته وان نیز گفت: مسابقات بعدی لیگ کاراته وان امارات و هلند است که تا پایان سال جاری قرار است برگزار شود باید ببینیم که برنامه فدراسیون برای اعزام به این مسابقات به چه صورت است، ان شاءا... ما هم خودمان را برای کسب امتیاز در مسابقات بعدی آماده می کنیم.