آرشیو دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۶۷۱۱
ایران زمین
۱۹
اخبار دهه فجر

ادامه بهره برداری از طرح های دهه فجر

گروه ایران زمین/ همزمان با آغاز سی و نهمین سالگرد جشن انقلاب، افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی از طرح های مختلف با حضور مسئولان در استان ها همچنان ادامه دارد.

یزد - «محمود زمانی قمی» استاندار یزد با بیان اینکه در دهه فجر 635 پروژه با اعتبار 2 هزار و 200 میلیارد تومان در استان به بهره برداری می رسد، گفت: افتتاح این پروژه ها زمینه اشتغال به کار 3 هزار و 192 نفر را فراهم می کند.

بجنورد - «علیرضا مصطفی زاده»، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی هم از افتتاح 7 پروژه عمرانی با اعتبار 164 میلیارد و 300 میلیون ریال، همزمان با دهه فجر در استان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه ها شامل افتتاح مسکن مهر، زیرسازی، ابنیه فنی و آسفالت گرم راه های روستایی است.

کرمانشاه - یک هزار و 308 پروژه عمرانی و اقتصادی در استان کرمانشاه در ایام دهه فجر با 2 هزار و 190 میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود. به گفته «هوشنگ بازوند»، استاندار کرمانشاه از این تعداد 611پروژه عمرانی و 697 طرح نیز اقتصادی است. همچنین در این مدت 50پروژه با اعتبار 124 میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی می شود. در مجموع با بهره برداری و افتتاح این طرح ها برای یک هزار و 398 نفر در استان شغل ایجاد می شود.

سنندج -22 طرح با اعتبار 9 میلیارد تومان هم با هدف افزایش تولید محصول و اشتغالزایی، به مناسبت دهه فجردر قروه کردستان به بهره برداری رسید.«خلیل فعله گری»، مدیر جهاد کشاورزی قروه اظهار داشت: این طرح ها در حوزه های دامپزشکی و دامداری، آبیاری کم فشار و تحت فشار و بسته بندی سبزیجات منجمد است. از اعتبار موردنظر برای این طرح ها 513 میلیون تومان از اعتبارات بلاعوض دولتی و 6 میلیارد و 400 میلیون تومان دیگر هم از تسهیلات بانکی تامین شده است. همچنین سهم آورده متقاضی 2 میلیارد تومان است.