آرشیو شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۱
حوادث - اخبار کشور
۱۱

با مشارکت کمیته امداد و قرارگاه کربلای سپاه پاسداران

325 واحد مسکونی به محرومان خوزستان واگذار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر 325 واحد مسکونی ساخته شده در طرح مشارکتی قرارگاه کربلای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب غرب کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره)، در آیینی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان واگذار شد.

استاندار خوزستان در حاشیه آیین واگذاری منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)در جفال شادگان به ایرنا گفت: این واحدها شامل 95 منزل در شادگان و 230 واحد مسکونی در خوزستان است که به صورت مشارکتی بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و قرارگاه کربلای سپاه ساخته شده است. غلامرضا شریعتی اظهارکرد:این واحدهای ساخته شده و یا نوسازی شده، به عنوان هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به روستاییان محرومی که توان ساخت و ترمیم منزل خود را نداشتند واگذار شد. وی همچنین به لایروبی 123کیلومتر انهار سنتی آبیاری کشاورزی روستایی شادگان با همت قرارگاه منطقه ای کربلای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: افزایش راندمان آبیاری و افزایش سطح تولید از اهداف عمده اجرای این پروژه است.

استاندار خوزستان افزود: در تلاش هستیم راهکارهای آب پایدارتری را برای کشاورزی شادگان تامین کنیم و امیدواریم مشکل آب کشاورزی و حقابه تالاب شادگان به زودی برطرف شود. فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب غرب کشور در آیین واگذاری همزمان منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)در جفال شادگان گفت:600 نهر آبیاری سنتی در خرمشهر، آبادان و شادگان توسط قرارگاه کربلا لایروبی شد. سردار احمد خادم سیدالشهدا افزود: در بحث محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال فعالیت های شایسته ای در شادگان انجام شده است. شهرستان شادگان در جنوب خوزستان در انتهای حوضه رودخانه مارون- جراحی قرار دارد که در سال های اخیر با تنش آبی روبه رو بوده است.