آرشیو شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۱
حوادث - اخبار کشور
۱۱

تصادف رانندگی در محورهای کرمانشاه 5 کشته بر جای گذاشت

در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه بر اثر دو فقره تصادف پنج نفر از هموطنانمان کشته و سه نفر مجروح شدند.

مسئول فوریت های پزشکی شهرستان روانسر گفت: تصادف یک دستگاه کامیونت و یک دستگاه خودروی سواری پراید در مسیر روانسر به پاوه چهار فوتی و یک زخمی بر جای گذاشت. کیومرث عظیمی دیروز در گفت وگو با ایرنا افزود: در این تصادف که در کیلومتر 13 محور روانسر به پاوه رخ داد، متاسفانه چهار نفر از اعضای یک خانواده اهل شهر شاهو شهرستان روانسر فوت کردند.

وی تصریح کرد: پدر و مادر این خانواده در دم جان باختند و دو فرزند آنها نیز پیش از رسیدن به مراکز درمانی روانسر فوت کردند. راننده کامیونت هم که به شدت مجروح شده بود توسط نیروهای اورژانس 115روانسر به مرکز درمان بستر شهرستان روانسر انتقال یافت و به علت وخامت حال این مصدوم توسط اورژانس هوایی به کرمانشاه اعزام شد.

فرمانده پاسگاه پلیس راه روانسر پاوه نیز گفت: علت بروز این تصادف در دست بررسی است.سروان محمدی افزود: نیروهای پلیس راه، هلال احمر و اورژانس سریعا در محل حادثه حاضر شدند و اقدامات ترافیکی و امدادی را انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اکبر آزادی مدیر روابط عمومی اورژانس کرمانشاه گفت: این حادثه ساعت 11 صبح دیروز در دوراهی بیاشوش محور روانسر به پاوه اتفاق افتاد که بر اثر آن دو نفر از سرنشینان سواری پراید در دم جان باختند و سه سرنشین دیگر پس از انتقال به بیمارستان روانسر فوت کردند.

همچنین به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از برخورد سواری دنا با دیواره پل در محور سرپل ذهاب خبر داد و گفت: در این برخورد یک نفر کشته و دو مجروح شدند.سرهنگ محمد حیدری گفت: بعد از ظهر روز پنجشنبه به علت برخورد سواری دنا با دیواره یک پل در محدوده روستای حبیبوند محور سرپل ذهاب یکی از سرنشینان خودرو جان باخت و راننده و سرنشین دیگر مجروح شدند.وی علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تجاوز از سرعت مجاز اعلام کرد.