آرشیو یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۶۷۲۶
فن آوری
۸
نرم افزار آنلاین

یک نرم افزار اندرویدی برای اسکن شبکه وای فای

این روزها اینترنت و وای فای جزو لاینفک زندگی مردم شده است و بسیاری از ما نمی توانیم زندگی بدون آن را حتی تصور کنیم ولی گاه همین فناوری پرطرفدار دردسرساز می شود و وای فای شما هک می شود.

با توجه به زندگی آپارتمان نشینی، در هر ساختمان ممکن است چندین مودم وای فای وجود داشته باشد که البته به طور طبیعی، بیشتر آنها قفل هستند و تنها با استفاده از رمزی مشخص دسترسی به آنها امکانپذیر است ولی اگر شما هم از کاربرانی هستید که به امنیت وای فای خود پیش از این بهای چندانی نداده اید و حالا ترس آن را دارید که کسی به این شبکه نفوذ کرده باشد، به شما توصیه می کنیم که نرم افزار اندرویدی NetX PRO v5.1.0.0 را دانلود کنید چرا که نرم افزاری کارآ و بهینه برای اسکن شبکه وای فای و مشاهده دستگاه های متصل به آن محسوب می شود. به این ترتیب با کسب اطلاعات مورد نیاز، از امنیت دستگاه خود مطمئن می شوید یا اگر طبق اطلاعات به دست آمده، متوجه سوء استفاده فرد یا افرادی از شبکه وای فای خود شدید، بلافاصله می توانید مشکل را حل کنید. این نرم افزار می تواند اطلاعات مهمی از یک شبکه را در اختیار شما بگذارد که ازآنها می توان به نمایش دادن آدرس مک، ای پی، دستگاه های متصل، سرویس دهنده اینترنت و... اشاره کرد.

این اپلیکیشن اندرویدی همچنین نظارت کاملی روی شبکه داشته و در صورت اتصال یک دستگاه ناشناس به وای فای، حتما به شما هشدار خواهد داد.

اگر شما هم از علاقه مندان این نرم افزار هستید و می خواهید آن را در اختیار داشته باشید می توانید به آسانی و به صورت رایگان، آن را از سایت p30world.com دانلود کنید.