آرشیو یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۳
سینمای ایران
۱۱
پروانه ساخت

یک فیلم با سس تعلیق و ترس

فیلم «بازجویی یک جنایت» در سال 62 نوید حضور یک کارگردان خوش آتیه را در سینمای ایران می داد. همین اتفاق هم افتاد و محمدعلی سجادی در ادامه فیلم های خوبی چون گمشدگان، افسانه مه پلنگ، شیفته و جنایت را ساخت. سجادی در سال های اخیر میزان تجربه گرایی اش در هنر را افزایش داد، فیلمی به نام «تمرینی برای اجرا» ساخت و حتی به تئاتر رفت و نمایشی را هم روی صحنه برد.

سجادی مدتی قبل فیلمی به نام «طلاق بده به خاطر گربه ها» را کارگردانی کرد که در نوبت نمایش عمومی قرار دارد و بتازگی هم پروانه ساخت فیلم دیگر او صادر شده که «بازیچه» نام دارد. توضیحات خودش را در ادامه درباره هر دو فیلم خواهید خواند.

آن طور که مهر گزارش داد، محمدعلی سجادی با اشاره به جدیدترین فعالیت های خود در سینما گفت: فیلم سینمایی «طلاقم بده به خاطره گربه ها» برای اکران آماده است و امیدوارم این فیلم سال 97 اکران عمومی شود. البته فکر می کنم این اثر سینمایی در گروه هنر و تجربه نمایش داده می شود.

او ادامه داد: همچنین یک پروژه دیگر با نام بازیچه نیز در دستور کار دارم که بتازگی پروانه ساخت آن صادر شده است و امیدوارم هرچه سریع تر شرایط اقتصادی مناسبی برای تولید این اثر فراهم شود.

سجادی گفت: بازیچه را می توان یک ملودرام با سس تعلیق و ترس دانست که هنوز مشخص نیست چه زمانی می توانم این اثر سینمایی را جلوی دوربین ببرم.