آرشیو شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۸
سیاسی
۲

مبارزه با دشمن در میدان فرهنگی

خطیب جمعه تهران با بیان این که امروز میدان مبارزه با دشمنان در عرصه فرهنگی است، گفت: دشمن می خواهد در جبهه فرهنگی ما را شکست دهد.

به گزارش فارس، آیت ا... سیداحمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران گفت: صحبت از حجاب اجباری و اختیاری نیست، صحبت قانون خداست. همه فقها بدون تردید می گویند حجاب از ضروریات دین است.

خطیب جمعه تهران افزود: مسئولان فرهنگی در کشور سرداران جبهه فرهنگی هستند. مسئولی گفته بود، بی حرمتی به اسلام و نظام را در دانشگاه آزاد تحمل نمی کنیم، امیدواریم همه مسئولان فرهنگی در کشور چنین موضعی داشته باشند.

خاتمی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به جنایات اخیر در خیابان پاسداران گفت: در این حادثه جنایتکاران، شهید حدادیان را بین خودشان کشانده و با بی رحمی تمام هرکسی با هرچه در دست داشت به این شهید ضربه زد؛ میله در چشمش فرو بردند، صورتش را سوراخ سوراخ کرده و جمجمه اش را از پشت سر شکسته اند و این یعنی داعش های وطنی. اینک سخن همه مردم همراه با مسئولان این است که این جنایتکاران مستحق اشد مجازات هستند.

خطیب جمعه تهران افزود: تقاضای ما این است که محاکمه این جنایتکاران طولانی نشود و به گونه ای مجازات شوند که جانیان، اینچنین قساوت و آدمکشی را دیگر در خواب هم نبینند.