آرشیو چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۲
سینمای ایران
۱۱

امین حیایی با «درخونگاه» به فجر جهانی می رود

منصور سهراب پور از تهیه کنندگان سینماست که در سال های اخیر تهیه کنندگی فیلم های پرفروش و پرستاره ای چون «من سالوادور نیستم» و «آیینه بغل» را بر عهده داشته. از قرار معلوم منصورپور تا چند روز آینده فرم حضور فیلم «درخونگاه» ساخته سیاوش اسعدی و بازی امین حیایی را برای حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر پر می کند.

سهراب پور در گفت وگو با مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «درخونگاه» گفت: در حال حاضر آخرین مراحل فنی این اثر سپری می شود و فکر می کنم ظرف هفت، هشت روز آینده آماده نمایش شود.

ضمن این که ما در چند روز آینده فرم حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر را هم پر می کنیم، زیرا فکر می کنیم این اثر مختصات حضور در یک جشنواره جهانی را دارد.

او افزود: ما برای اکران این اثر با یکی دو شرکت پخش رایزنی کرده ایم اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم. با این وجود در نظر داریم «درخونگاه» را در نیمه اول سال آینده به نمایش عمومی بگذاریم.

سهراب پور با اشاره به دیگر فعالیت هایش بیان کرد: در حال حاضر مشغول تصویربرداری سریال «ساخت ایران 2» به کارگردانی برزو نیک نژاد برای شبکه نمایش خانگی در حوالی دریاچه خلیج فارس هستیم و تاکنون حدود 20 درصد از این سریال 22 قسمتی فیلمبرداری شده است. این را هم باید بگویم که علاوه بر تهران قسمت هایی از این سریال در کشورهایی چون چین و فرانسه ضبط می شود.