آرشیو شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۶۳
شهرستان ها
۷

بهره برداری از 3500 واحد مسکن مهر در خوزستان

اهواز- خبرنگار کیهان: 3500 واحد مسکن مهر در خوزستان با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

این تعداد واحدها در شهرستان های اهواز، امیدیه، بندر امام خمینی، بندر ماهشهر، بهبهان، شوش و شوشتر به متقاضیان واگذار شد. سهمیه استان خوزستان بیش از 105 هزار واحد مسکن مهر بوده که تاکنون بیش از 47هزار واحد آن به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ماهشهر در حاشیه بهره برداری از این واحدها با اشاره به اینکه طرح مسکن مهر این شهرستان از سال 89 آغاز شده، اظهار کرد: میزان تسهیلات دولتی تخصیص داده شده به اعضا 300 میلیون ریال برای هر واحد بوده، و کل اعتبار ساخت این تعداد واحد مسکن مهر 480 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

رضا شیخ پور خاطرنشان کرد: در هفت سال گذشته پنج هزار و 200 واحد مسکن مهر در ماهشهر بهره برداری شد. وی با بیان اینکه تمام این واحدها مجهز به زیرساخت های لازم از جمله گاز، برق و آب است، افزود: با تلاش مسئولان تا پایان سال آینده سه هزار و 705 واحد دیگر مسکن مهر در ماهشهر نیز به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره راه و شهرسازی ماهشهر گفت: اعتبارات این طرح از محل آورده اعضای تعاونی و وام مسکن مهر (تسهیلات دولتی) است.

تعداد واحدهای مسکن مهر ماهشهر 10 هزار و 510 واحد است که تاکنون 6 هزار و 815 واحد به بهره برداری رسیده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.