آرشیو شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۶۳
اخبار کشور
۱۰

فرمانده ناجا: اجازه نمی دهیم خون شهدای حادثه خیابان پاسداران پایمال شود

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پیگیری پلیس و دستگاه قضا برای مجازات عاملان شهادت نیروهای پلیس و بسیج در حادثه خیابان پاسداران، گفت: اجازه نمی دهیم خون پاک این غیورمردان پایمال شود.

سردار حسین اشتری در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان «محمدعلی بایرامی»، «رضا امامی» و «رضا مرادی علمدار» از شهدای ناجا در اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران، به پایگاه خبری پلیس گفت: با همکاری خوب نیروی انتظامی و دستگاه قضا و پیگیری های صورت گرفته، به زودی شاهد مجازات عاملان شهادت این غیورمردان خواهیم بود تا اجرای حکم و مجازات مخلان عرصه نظم و امنیت، سبب تسلی خاطر خانواده معظم این شهدای گرانقدر و مردم عزیز شود.

اشتری ضمن تشکر از خانواده معظم شهدا و پاسداشت صبر و بردباری آنان، افزود: همواره قدردان خانواده عزیز شهدا و ایثارگری هایشان هستیم.

وی ادامه داد: مردم خودشان را در غم هجران شهدا شریک می دانند و باید یادآوری کنم ماموران پلیس برای صیانت از امنیت کشور تا پای جان می ایستند.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: امید است همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بتوانیم با اقتدار راه شهدا را ادامه دهیم و بیش از گذشته در خدمت مردم عزیز کشور باشیم.

اشتری گفت: قطعا پلیس و دستگاه قضا اجازه نخواهند داد خون این جوانان غیرتمند و حافظان امنیت پایمال شود و به جد پیگیر پرونده هستیم و در این راستا مدارک و مستنداتی را به دادستانی ارائه داده ایم.