آرشیو یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۹۱۷۵
ورزش
۱۱

گوناگون

بانوان، جام آسیا را فتح کردند

تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان ایران دررقابت های انتخابی پاراآسیایی با غلبه بر تیم تایلند میزبان علاوه بر کسب سهمیه مسابقات پاراآسیایی 2018، عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد. ملی پوشان ایران برای دومین بار و این باردررقابت فینال مقابل تیم میزبان به میدان رفته وموفق شدند با نتیجه 43 بر27 بازی را به سود خاتمه داده و جام قهرمانی این دوره ازرقابت ها را بالای سر ببرند.

فغانی، بهترین داور سال

در مراسمی که به همت دانشگاه شهید رجایی و با همکاری وزارت ورزش برگزار شد علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشورمان به عنوان بهترین داورسال انتخاب شد.

دایی به ابوظبی دعوت شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا ازعلی دایی، چهره شناخته شده فوتبال ایران و جهان دعوت کرد تا در مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا به عنوان مهمان ویژه شرکت کند. این مراسم روز هفتم اردیبهشت سال 97 درابوظبی برگزارخواهد شد.

احمد زاده قرمزپوش می ماند

فرشاد احمدزاده که یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس بود در تازه ترین درخواست خود توسط مدیر برنامه هایش به مسئولان باشگاه اعلام کرده که منتظر پیشنهاد سرخ هاست و اولویت برای اوادامه همکاری با پرسپولیس خواهد بود.

البرز، فاتح والیبال نشسته

درپایان رقابت های لیگ دسته اول والیبال نشسته تیم هیئت البرز به عنوان قهرمانی دست یافت، نفت و گاز گچساران نایب قهرمان شد وعنوان سوم نیز به تیم مخابرات خراسان رضوی رسید.

کسب 9 مدال رنگارنگ

درمسابقات شمشیر بازی دانشجویان آسیا، دانشجویان ایرانی با کسب 9 مدال رنگارنگ شامل 3 طلا، 3 نقره و 3 برنز در صدر جدول مدال های این دورازرقابت ها قرارگرفتند.

زمانی: العین را شکست می دهیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: تیم العین را در بازی برگشت با اختلاف دو گل شکست می دهیم. زمانی گفت: تلافی تمام ناملایمتی ها و ناداوری هایی که در بازی رفت با العین علیه ما صورت گرفت را در بازی برگشت و با یک نتیجه خوب جبران می کنیم.

استارت برای مدال جهانی

قهرمان کشتی فرنگی آسیا معتقد است بعد از این موفقیت باید برای حضور در رقابت های جهانی و کسب بهترین مدال این پیکارها استارت بزند.حسین نوری افزود: از این پس به رقابت های جهانی می اندیشم و باید خودم را برای مهم ترین هدف پیش رو آماده کنم.