آرشیو شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۷۰
رسانه
۵

روی آنتن

آی فیلم 2 امروز افتتاح می شود

کانال تلویزیونی آی فیلم2 برای مخاطبان فارسی زبان در آسیای میانه، تاجیک و افغان امروز راه اندازی می شود. این کانال برای فارسی زبانان خارج از کشور تاسیس شده است. به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این کانال قرار است مانند کانال های عربی و انگلیسی شبکه آی فیلم به صورت 24 ساعته فیلم و سریال های ایرانی را برای فارسی زبانان منطقه آسیای مرکزی و بویژه فارسی زبانان دو کشور تاجیکستان و افغانستان نمایش دهد.

این کانال برون مرزی همچنین قرار است با بهره گیری از فیلم و سریال های ایرانی، موسیقی و برنامه ایران شناسی، با هدف تقویت و ترویج اشتراکات فرهنگی در کشورهای همزبان همسایه گام بردارد.

نوروز 97 با تله تئاترهای شبکه 4

شبکه چهار سیما در ایام نوروز، هر روز یک تله تئاتر منتخب پخش می کند.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما علاقه مندان به تله تئاتر در ایام نوروز هر روز ساعت 13 و 45 دقیقه به تماشای بهترین تله تئاترهای منتخب از شبکه دانایی و خردورزی بنشینند.

بنابراین گزارش، تله تئاترهای سکوت، دنبالش را نگیر، هتل پلازا، امپراتور کشتار (دو قسمتی)، عیش و نیستی (چهار قسمتی)، من که حرفی ندارم، شایعه، جوان نازنین، دریانوردان، نامه ای به خدا و زندگی آقای دونیچ عناوین تله تئاترهایی است که از اول تا 15 فروردین پخش می شود.

تکریم فرزندان شهدای رادیو

نشست مشترک و صمیمی حمید شاه آبادی، معاون صدای رسانه ملی با فرزندان شهید شاغل در رادیو با حضور نورالدین جعفری قائم مقام معاونت صدا، قره تپه رئیس امور ایثارگران رسانه ملی و جمعی از مدیران رادیو همزمان با روز شهید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا در این مراسم، فرزندان شهدای شاغل در معاونت صدا در فضایی کاملا صمیمی به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در ادامه این جلسه که به مناسبت روز شهید برگزار شد با اهدای لوح از یادگاران شهدا تقدیر و تجلیل شد.