آرشیو دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۷۲
جامعه
۱۷

حق با شماست

نگرانی از یک ادغام

سودایی از قم: تعاونی اعتباری ثامن هنوز قادر به پرداخت مطالبات مردم نیست، ولی بانک مرکزی مثل همیشه به واسطه حمایت از موسسه ها و بانک ها درحال ادغام این موسسه با سایر بانک هاست.

نقره داغ در بیمارستان خیریه

قاسمی از تهران: پدرم را به بیمارستان خیریه غیاثی در منطقه 18 تهران بردم و در بیمارستان برای استفاده از دستگاه تنفس مبلغ دو میلیون تومان پرداخت کردم، درحالی که این بیمارستان خیریه است. وقتی اعتراض کردم مسئولان این بیمارستان اعلام کردند که زمین این بیمارستان خیریه است نه هزینه های آن!

امان از بی توجهی به بازنشستگان!

محبوبیان از تهران: چرا تامین اجتماعی حقوق بازنشستگان خود را موکول به روز آخر اسفند کرده است؟

جوابیه

در پی درج پیامی در 19 اسفند 1396 با عنوان «دسته بندی میوه ها بر اساس کیفیت» مدیرروابط عمومی و اموربین الملل سازمان مدیریت میوه و تره بار شهرداری تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: قیمت محصولات عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار سازمان مدیریت میادین توسط کمیته نرخ گذاری تعیین و به میادین و بازارها ابلاغ می شود و مدیران و روسای میادین و بازارها علاوه بر سطح کیفی محصولات ارائه شده، بر فروش محصولات مطابق نرخ نامه نظارت مستمر دارند. از این رو فروش بالاتر از قیمت مصوب در میادین و بازارهای میوه و تره بار سازمان مدیریت میادین به طور جدی رصد می شود. بنابراین شهروندان محترم در صورت برخورد با چنین موردی به مدیر میدان یا رئیس بازار و بازرسی حاضر در مراکز مربوطه مراجعه کنند.