آرشیو چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۷۴
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

موشک پرانی ژاپنی ها

رویترز با انتشار عکسی نوشت: کارمندان تازه استخدام شده شرکت هواپیمایی ژاپن، در مراسم معرفی و شروع نخستین روز کارشان، موشک های کاغذی به سوی آسمان پرتاب می کنند.

استقبال از آب خوردن مار

بتازگی یک زن جوان اهل تگزاس آمریکا با نام «تیلور نیکول دین» ویدئوی جالبی از لحظه آب خوردن مار خانگی خود منتشر کرده است. این ویدئوی 14 ثانیه ای که 28 مارس در توییتر منتشر شده تبدیل به ویدئویی پربازدید در این شبکه اجتماعی شده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در این ویدئو این مار خانگی که «سلیا» نام دارد با زبان خود از یک ظرف آب می نوشد. انتشار این ویدئو موجب شد تا برخی دیگر از کاربران نیز ویدئو هایی از لحظه آب خوردن مار خود منتشر کنند.

موبایل 45 ساله شد

سوم آوریل 1973 بود که موتورولا نمونه اولیه موبایل DynaTAC را رونمایی کرد که آن روزها معروف به «پاره آجر» شد و جالب این بود که حتی تا 10 سال پس از آن نیز استفاده می شد و جالب تر این که کمیسیون ارتباطات فدرال/ FCC در سپتامبر 1983 آن را مورد تایید رسمی قرار داد. به گزارش خبرآنلاین، قیمت DynaTAC آن روزها 3995 دلار بود که اگر قرار بود امروز آن را بخریم باید 9184 دلار پرداخت می کردیم.موبایل مذکور 25 سانتی متر طول و 907 گرم هم وزن داشت.

موتورولا که این روزها دست چینی هاست با فرارسیدن چهل و پنجمین سال تولد موبایل، تا 150 دلار گوشی های خود را با تخفیف عرضه کرده است.