آرشیو چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۷۴
صفحه آخر
۲۰
خبرچین/ مروری بر مهم ترین اخبار دیروز

خوش رقصی شاهزاده سعودی برای صهیونیست ها

همین طور که سریال های نوروزی تلویزیون دارند یک به یک به قسمت آخر می رسند و تکلیف همه قسمت های گذشته به مرور روشن می شود، وضعیت خیلی از مسائلی که در سال 96 به عنوان شایعه مطرح بود هم دارد یکی یکی معلوم می شود.

یکی از این مسائل تلگرام است که بالاخره پس از آنکه معلوم شد چه خوابی برای اقتصاد ایران دیده، حتی رئیس جمهور هم تاکید کرد که باید انحصارش شکسته شده و از پیام رسان های دیگر استفاده شود. به این ترتیب حالا روحانی خودش به موافق فیلتر تلگرام تبدیل شده، هرچند توصیه کرده «نباید کام مردم را تلخ کرد!»

یکی دیگر از موضوعاتی که دارد تکلیفش روشن می شود مساله استعفای شهردار تهران است. از جلسه امروز شورای شهر پایتخت، اول خبر رسید که شورا استعفا را قبول نکرده و گفته «بیماری که نشد دلیل استعفا!» اما بعد زمزمه هایی دهان به دهان چرخید که حاکی از آن بود که شورانشینان نه تنها استعفا را قبول کرده اند، بلکه سرپرست هم برای شهرداری برگزیده اند. این خبر هم البته تکذیب شد اما هرچه بود حالا مشخص شد که نجفی به دلیل بیماری دیگر نمی خواهد یا نمی تواند سکان شهر بزرگی مانند تهران را در دست بگیرد.

و در نهایت، حرف های دیروز بن سلمان، ولیعهد بانمک سعودی هم خواندنی است که ایرانی ها را با «هیتلر» مقایسه کرده و کلی برای اسرائیل خوش رقصی کرده است! این بنده خدا از بس کم تجربه است، نمی داند وقتی کلی باج چند صد میلیارد دلاری به ترامپ جانش داده، دیگر نیازی نیست برای تائید سلطنتش بر عربستان، اینقدر خودش را برای اسرائیل شیرین کند!