آرشیو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۸۸
شهرستان ها
۷

استاندار: تعهد استان همدان در اشتغال زایی محقق شده است

همدان- خبرنگار کیهان: استاندار همدان با بیان اینکه تعهد اشتغال استان تا پایان سال 96، 19 هزار و 900 نفر بوده است گفت: خوشبختانه تا امروز موفق به ایجاد بیش از 20 هزار شغل در استان شده ایم و تعهد استان در اشتغال زایی محقق شده است.

محمدناصر نیکبخت در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان اظهار کرد: تا امروز تعداد 20 هزار و 716 شغل از تعهد 19 هزار و 900 شغل در استان همدان ایجاد شده است و امید داریم بتوانیم این میزان را به تعداد 30 هزار شغل برسانیم.

وی تصریح کرد: طبق آمار تامین اجتماعی 35 هزار شغل در استان ایجاد شده و لازم است تیم ارزیابی و راستی آزمایی در شهرستان ها شکل گرفته و آمار مشاغل ثبت شده در تامین اجتماعی را مورد بررسی قرار دهد.

وی ضمن تاکید بر این امر که باید در سال جدید تلاش بیشتری برای ایجاد شغل در استان شکل بگیرد، گفت: انتظار می رود امسال در زمینه تولید کالاهای داخلی پیشرفت های چشمگیری داشته و در حمایت از تولیدات آنها بکوشیم.

احمد توصیفیان مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان در این جلسه با بیان اینکه 368 میلیارد تومان معادل 3 برابر میانگین کشوری طرح اشتغال در استان ارائه شده است گفت: در حوزه اشتغال فراگیر 477 طرح مصوب شده که 302 میلیارد تومان ارزش ریالی دارد.