آرشیو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۹۲۰۱
ورزش
۱۱

گوناگون

لحظه شماری برای مدال

ابراهیمی، دارنده مدال طلای کشتی جوانان جهان گفت: پس از قهرمانی در مرحله نخست انتخابی، برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در پیکارهای قهرمانی جهان و کسب نخستین مدال جهانی دررده بزرگسالان لحظه شماری می کنم.

محمودی: عدالت درفوتبال برقرارشود

سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه با انتقاد از عملکرد داور دیدار مقابل اکسین البرز گفت: از پشت پرده هفته آخر لیگ یک می ترسد.محمودی ادامه داد: بارها به تاج گفتم که عدالت را درفوتبال برقرارکند. 9 سال است در لیگ دسته اول مدیر هستم و زیر و بم فوتبال را می شناسم.

از قهرمانان تجلیل می شود

تاریخ مراسم تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران مشخص شد. در ماه مبارک رمضان از ورزشکاران تقدیر می شود. بودجه این مراسم تامین شده و سکه قهرمانان با حضور رئیس جمهور اهدا خواهد شد.

دونده ماراتن لندن درگذشت

مت کمپل، دونده 29 ساله که درماراتن لندن 22 مایل دویده بود بعد از زمین خوردن در مسابقه به بیمارستان برده شد اما جان خود را ازدست داد. هنوزدلیل دقیق مرگ این دونده مشخص نیست.

صعود تیم ملی به جام ملت ها

هفدهمین دوره جام ملت های آسیا در سال 2019 برای نخستین بار با 24 تیم درامارات برگزار خواهد شد. تیم ملی ایران از جمله تیم هایی است که با راهیابی به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه، به صورت خودکار به جام ملت های آسیا هم صعود کرد.

استیلی: اولویت، مربی خارجی است

مدیر تیم فوتبال المپیک کشورمان اولویت کمیته فنی فدراسیون فوتبال را درحال حاضر انتخاب مربی خارجی برای این تیم دانست استیلی اظهار داشت: دراین مورد بعد از بررسی هایی که به همراه اعضای کمیته فنی داشتیم برای انتخاب سرمربی خارجی به توافق رسیدیم ودرحال مذاکره با مربیان مدنظرمان هستیم.

شماره 10 لژیونرمی شود

فرشاد احمد زاده هافبک تکنیکی پرسپولیس با پیشنهاد جالب توجهی ازلیگ بلژیک مواجه شده است. مذاکرات بین مدیربرنامه اش واین باشگاه درحال پیگیری است.

کشتی کلاسیک در آزادی

رقابت های کشتی کلاسیک بانوان کشور با حضور تمامی مدعیان به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.این رقابت ها از روز 22اردیبهشت درخانه کشتی آزادی برگزار می شود.