آرشیو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۹۲۰۱
ورزش
۱۱

اخبار

تاج: فوتبال بی حاشیه نداریم

رئیس فدراسیون در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت فوتبال استان البرز افزود: بسیاری از صفحات روزنامه ها و برنامه های تلویزیونی از فوتبال شروع می شوند و به جرات می توان گفت که 90 درصد برنامه ها درحوزه فوتبال بوده و به همین دلیل حاشیه های این ورزش زیاد است.تاج اضافه کرد: با این وجود انتظار ما از روسای هیئت فوتبال این است که تمام تلاش خود را بر اصل فوتبال معطوف کنند و از حاشیه ها بپرهیزند تا بتوانیم شاهد رشد هر چه بیشتر این رشته ورزشی باشیم و فوتبال را به نحو احسن به پیش ببریم.

خادم به صربستان می رود

رئیس فدراسیون کشتی برای دیدار با لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی به صربستان می رود.بررسی وضعیت میزبانی مسابقات بین المللی کشتی درایران ازجمله میزبانی مسابقات آسیایی نونهالان، جام جهانی کشتی فرنگی، میزبانی رقابت های کشتی کلاسیک بانوان قهرمانی جهان، تقاضای میزبانی ایران برای جام های جهانی آزاد و فرنگی در سال 2019 و میزبانی مشترک رقابت های امیدهای جهان در سال 2020 با کشور فنلاند از جمله موارد مورد نظرفدراسیون کشتی ایران دراین نشست است.

امیدواری به آسمانخراش ها

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: هدف ما قطعا قهرمانی دربازی های آسیایی است ولی هرگز نمی توان در مورد کسب عنوان، قول خاصی داد. شاهین طبع گفت: توقع از تیم ملی بسکتبال بسیار بالاست و من امیدوارم بازیکنان شایسته ای که دراردو هستند به حق خود در بازی های آسیایی برسند. هدف ما قطعا قهرمانی است ولی باید برای رسیدن به هدف خود، خیلی تلاش کنیم وزحمت بکشیم.

شیخ احمد به تهران می آید

با دعوت صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان، شیخ احمد فهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا 8 اردبیهشت به ایران خواهد آمد.وی دراین سفر دوروزه با مسئولان ورزش کشور دیدار می کند. احتمال دیدار شیخ احمد با رئیس جمهورایران نیز وجود دارد اما هنوزاین دیدار قطعی نشده است.حضورشیخ احمد درایران می تواند امتیازات زیادی را برای ورزش کشوربه همراه داشته باشد وکمیته ملی المپیک باید ازفرصت موجود بیشترین بهره را ببرد.