آرشیو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۹۱
اخبار کشور
۱۰

کنایه اصلاح طلبان به حزب دولتی؛ روحانی را ما سر کار آوردیم!

عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان به حزب دولتی اعتدال و توسعه گفت توهم ظرفیت بزرگ نداشته باشید. اعتدال و توسعه توسط کسانی چون نوبخت و واعظی و ترکان اداره می شود.

عبدالله ناصری به آرمان گفته است: اصلاح طلبان معتقدند که به رغم این پشتوانه و حمایت کماکان آقای روحانی آنگونه که بایسته است و انتظار می رفته وارد معرکه نشده است.

وی در پاسخ این سوال که «اخیرا بحث ایجاد جریان سومی در جامعه قوت گرفته که در این راستا یکشنبه گذشته شاهد شکل گیری جلسه حزب اعتدال و توسعه با حضور سران این حزب بودیم. به نظر شما اعتدال گرایان با حمایت دولت می توانند ایجاد کننده جریان سومی در جامعه باشند؟» گفت: خیر؛ من به این مسئله معتقد نیستم. از این جریانات سومی که بعضا از درون اصلاحات یا اصولگرایی خواسته بیرون آید زیاده بوده، اما به نظر من جامعه هوشمند است و نسبت به جریانات و حرکت های سیاسی هوشیاری بالایی دارد و مسائل را به خوبی تشخیص می دهد. مسئولان حزب اعتدال و توسعه نیز اگر در مورد ظرفیت خود دچار توهم نباشند ظرفیت آن چنانی ندارند که منشا یک جریان و در نهایت یک سرنوشت و نتیجه برای انتخابات بزرگ کشور باشند. اینها در حد خود ظرفیتی دارند.

ناصری ادعا کرد اصلاح طلبان پایگاه رای اصلی روحانی بودند و روحانی به خاطر آنها در انتخابات پیروز شد.

اصلاح طلبان مدعی اند کسانی چون نوبخت و واعظی حتی خود روحانی، مانع بال و پر گرفتن بیشتر کسانی چون جهانگیری و عارف در دولت شده اند. آنها دولت را رحم اجاره خود توصیف کرده اند.