آرشیو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۹۱
اخبار کشور
۱۰

نماینده مجلس خبر داد: ارسال نامه به رئیس جمهور برای رسیدگی به خسارات کشاورزان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه ای به رئیس جمهور در خصوص خسارات وارده به باغداران و کشاورزان کشور از سرمای اخیر خبر داد.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت وگو با فارس در همدان با اشاره به خسارات گسترده کشاورزان و باغداران از سرمای اخیر در سطح کشور اظهار کرد: گزارش های دریافتی حاکی از آن است که کشاورزان در سطح کشور و باغداران از وضعیت پیش آمده به شدت نگران هستند.

وی گفت: باید وزارت جهاد کشاورزی در اسرع وقت برنامه های خود را در خصوص نحوه جبران آسیب های وارد شده به باغداران و کشاورزان اعلام کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نامه تاکید شده است از آنجا که درآمد حداقلی قاطبه کشاورزان و باغداران کشور از همین محصولات اندک کشاورزی تامین شده و شغل دیگری ندارند، این قشر زحمتکش کشور نیاز به برنامه عملیاتی ویژه دولت برای جبران آسیب وارد شده به شدت احساس می شود.

وی با اشاره به استقبال نمایندگان برای امضای این نامه تاکید کرد: در این نامه اقدام عاجل و اعزام کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی و برآورد خسارات وارد شده در کوتاه ترین دوره زمانی و ایجاد اطمینان خاطر برای کشاورزان در حمایت مسئولان کشور در بحران پیش آمده توسط نمایندگان امضاکننده از دولت درخواست شده است.