آرشیو شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۹۷
اخبار کشور
۱۰

آیت الله نوری همدانی: هدف از سند 2030 نفوذ دشمن در کشور است

استاد برجسته درس خارج حوزه با بیان اینکه سند 2030 نفوذ غرب و صهیونیست ها در بین فرزندان ما است، نسبت به اجرای این سند در برخی مدارس هشدار داد.

به گزارش رسا، این مرجع تقلید در دیدار با رئیس و جمعی از اعضای جامعه خیرین مدرسه ساز با اشاره به ارزش و اهمیت نیت خیر در کارها، ابراز داشت: فعالیت شما نیز با توجه به نیت الهی که دارید ارزش و اهمیت زیادی دارد و مدرسه سازی از جمله احسان های ماندگار است.

وی گفت: برای مدارسی که ساخته می شود، این شرط را بگذارید که معارف انقلاب نیز تدریس شود و جریان هایی مثل 2030 که متاسفانه هنوز در جریان است نیز در این مراکز و مدارسی که با نیت پاک خود احداث می کنید نباشد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه دشمنان به فکر نفوذ و ضربه زدن به انقلاب و نظام هستند، اظهار داشت: باید نسل دوم و سوم و چهارم انقلاب در مراکز شما تربیت بشوند تا با بیداری و هوشیاری معارف و دستاوردهای انقلاب را حفظ کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تاکید کرد: کار شما باید فرهنگ سازی شود، حتی اگر اسم خود را نگفتید ولی کار خود را در رسانه ها تبلیغ و فرهنگ سازی کنید تا دیگران نیز با ارزش چنین کارهایی آشنا شوند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه هیچ وزارت خانه ای به اندازه آموزش و پرورش انسان در اختیار ندارد، خاطر نشان کرد: کار این وزارتخانه بسیار مهم است چراکه با میلیون ها نفر در یک محیط انسان سازی سر و کار دارند.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش نیز باید خود را مرکز تربیت انسان ها بداند و معارف اسلام و انقلاب را در مدارس ترویج کند، از این رو ما با سند 2030 مخالفیم چون آن را نفوذ غرب در بین فرزندان خود می دانیم و معتقدیم این سند مکر و حیله دشمنان از جمله صهیونیست ها علیه ما است.