آرشیو شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۹۲۰۷
ورزش
۱۱

گوناگون

تبریک تاج به آبی پوشان

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قهرمانی تیم استقلال درجام حذفی را تبریک گفت. و اظهار داشت اینجانب برخود وظیفه می دانم این قهرمانی را به هواداران پرشور، کادر فنی و مدیریت شایسته و بازیکنان لایق تیم استقلال تبریک بگویم.

سرخابی ها درسوپرجام

تیم های پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر و استقلال به عنوان قهرمان جام حذفی روز 29 تیر برگزار کننده دیدار سوپرجام فوتبال باشگاه های کشورخواهند بود.

نگاه ویژه به کاراته ایران

قهرمان کاراته جهان با اشاره به نگاه متفاوت نمایندگان سایر کشورها به کاراته کاهای ایران، گفت: باید در هر رویدادی با آمادگی کامل به میدان برویم تا برابر حریفان به موفقیت دست یابیم. مهدی زاده گفت: امسال باید درمسابقات مهمی به میدان برویم و اردونشینان کاراته، با تجربه بالا و انگیزه ای که دارند، تنها به کسب موفقیت فکر می کنند.وی ادامه داد: وقتی در رویدادهای گوناگون به میدان می روم، حریفان با برنامه و انگیزه خاصی برابرم حاضر می شوند و باید در اوج آمادگی باشم تا به بهترین نتیجه برسم.

استقلال فاتح جام حذفی شد

تیم فوتبال استقلال که درهفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر عنوان سوم را به خود اختصاص داده بود، به عنوان قهرمانی سی و یکمین دوره رقابت های جام حذفی دست پیدا کرد. دیدار فینال جام حذفی بین تیم های استقلال و خونه به خونه بابل برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی های پایتخت به پایان رسید.

غفوری:ازهمه هواداران ممنونم

مدافع تیم استقلال گفت: بازی های خوبی را در جام حذفی برگزار کردیم و توانستیم با شایستگی به قهرمانی دست پیدا کنیم. وریا غفوری افزود: ازهمه هواداران ممنونم. آنها در طول فصل زحمات زیادی کشیدند و امیدوارم توانسته باشیم با این قهرمانی دل آنها را شاد کنیم.

مانه: لیورپول برنده فینال است

مهاجم سنگالی لیورپول درباره بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال گفت: ما ایمان داریم که می توانیم مقابل رئال پیروزشویم. مانه گفت: به تیم رقیب احترام می گذاریم و این تیم یکی از بهترین تیم های جهان است اما ما لیورپول هستیم و می توانیم برهر تیمی پیروز شویم.

جدال برای سکوی سوم آسیا

تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران با شکست برابر تیم کره جنوبی از صعود به فینال مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا و اقیانوسیه بازماند.تیم کشورمان فردا برای کسب سکوی سوم برابر تایلند قرارخواهد گرفت.