آرشیو شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۹۲۰۷
ورزش
۱۱

خبر

تمجید وزیر ورزش ازفوتبال

وزیر ورزش گفت:خوشبختانه سطح کیفی فوتبال ایران بالا رفته واین روزها شاهد موفقیت های زیادی بودیم. سلطانی فردرحاشیه قهرمانی استقلال درجام حذفی گفت: خوشحالم که شاهد یک بازی زیبا از سوی هر دوتیم بودیم. هر دو تلاش زیادی برای موفقیت کردند و این استقلال بود که توانست به قهرمانی دست یابد.وی تاکید کرد: خوشبختانه فوتبال ما رشد زیادی کرده و رشد کیفی خوبی داشته است. اینکه استقلال وپرسپولیس می توانند درلیگ و جام قهرمان شوند نشان دهنده موفقیت فوتبال ماست.وی افزود: امیدوارم یکی از تیم های ایرانی حاضر درلیگ قهرمانان هم بتواند در این تورنمنت جام را بالای سر ببرد تا شاهد یک موفقیت دیگر برای فوتبال ایران باشیم.

ترویج ورزش های همگانی

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش گفت: یکی از مهمترین رویکردهای این وزارتخانه توسعه سلامت در سطح جامعه است که دراین راستا ترویج ورزش های همگانی دردستور کارقراردارد.احمدی افزود: تشویق بیشتر مردم به انجام ورزش های همگانی از برنامه های مهم وزارت ورزش به منظور پیشگیری ازبیماری ها است.وی اظهارکرد: انجام پروژه های سلامت محوراز کارهای بلند مدت، موثر و هدفمند وزارت ورزش است و برای تحقق این امرباید انگیزه مردم را نسبت به ورزش توسعه داد که برگزاری چنین همایش هایی تاثیر بسزایی دارد.

ژرمن ها به دنبال انصاری فرد

یک سایت یونانی خبر داد باشگاه هایی ازکشور آلمان به دنبال جذب مهاجم ایرانی المپیاکوهستند.مدیر برنامه های کریم انصاری فرددرحال مذاکره با باشگاه المپیاکو است تا بعد از مسابقات جام جهانی این انتقال رخ دهد. باشگاه المپیاکو برای فروش ستاره ایرانی خود به دنبال 10 میلیون یورواست. اما به نظر می رسد قیمت این مهاجم بین 6 تا 7 میلیون یوروباشد. انصاری فرد دراین فصل از سوپر لیگ یونان خوش درخشیده است و اکنون یک هفته مانده به اتمام این رقابت ها با زدن 17 گل درصدر جدول گلزنان قرار دارد.

ربیع خواه مرخص شد

محسن ربیع خواه بازیکن تیم پرسپولیس که رباط صلیبی خود را به تیغ جراحان سپرده بود دیروز از بیمارستان مرخص شد.تا دوران نقاهت خود را در منزل سپری کند..