آرشیو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۶۷۷۲
صفحه آخر
۲۴
حضرات و نظرات

نگران و عصبانی نیستم، فقط بهم ریختم!

همایون حسینیان

خبر اول اینکه رئیس جمهوری در صفحه اینستاگرام خود نوشته: «فیلتر و مسدودسازی اخیر تلگرام نه توسط دولت اجرا شده و نه مورد تایید دولت است. دکتر روحانی همچنین نوشت: سیاست دولت یازدهم و دوازدهم مبتنی بر ایجاد فضای امن مجازی بوده و نه امنیتی. و تاکنون هیچ شبکه اجتماعی یا پیام رسان «توسط این دولت» مسدود نشده و نخواهد شد.». ضمن تشکر از اعلام مواضع صریح ایشون، فقط ای کاش اینو تو اینستاگرام نمی نوشتن و از تریبون های دیگه استفاده می کردن. حالا از فردا باید فراخوان راه بندازیم اینستاگرامو فیلتر نکنن!

خبر دوم اینکه «خبرآنلاین» تیتری زد با عنوان «حمله تند روزنامه جوان به کارگردان (فیلم) عصبانی نیستم» در بخشی از مطلب به نقل از این روزنامه نوشته شده: «خیلی ها جمله «من فیلمساز غیروابسته ام» درمیشیان را کنایه ای به جمله معروف «من فیلمساز وابسته ام» ابراهیم حاتمی کیا می دانند اما حقیقت ماجرا آن است که اتفاقا رضا درمیشیان در نسبت با حاتمی کیا به لحاظ سیاسی همواره گرایش های پررنگ تری از خود بروز داده و از وابستگی های سیاسی و اقتصادی آشکار و عیان بی بهره نبوده است.» می گم یه نفر پیدا شده تو این مملکت که با صدای بلند اعلام کرده عصبانی نیست! حالا اینقد بهش گیر بدین تا اینم اعصابش بهم بریزه. لااقل بذارین این یه نفر همینجوری با اعصاب پولادین بمونه شاید یه پله بتونیم تو لیست عصبانی ترین مردم بریم بالاتر!

خبر بعدی اینکه غلامعلی حدادعادل در همایش دهه پنجم انقلاب؛ بایدها و نبایدها گفت: «من هیچ نگرانی نسبت به احمدی نژاد ندارم. یک دورانی گذشته و دوران قبلی تکرار نمی شود و همه این شعارها را ناشی از این می دانم که خود این آقایان، این واقعیت را درک کرده اند و می خواهند هر طور شده از این روند سراشیبی جلوگیری کنند». اینکه حداد عادل هیچ نگرانی نداره خیلی خوبه بنده هم به نوبه خودم از ایشون بابت ریلکس بودن همیشگیشون حمایت می کنم، فقط تنها مشکلی که وجود داره اظهارات ایشونه که اصولا برای خواصه و ما مردم عادی چیزی حالیمون نمی شه. هرچه من سعی کردم بفهمم منظورش از «این آقایان» کیه نفهمیدم یا اینکه کدوم واقعیتو درک کردند؟ و می خوان از کدوم روند سراشیبی جلوگیری کنند؟ به هر رو امیدوارم اونی که باید بگیره گرفته باشه!