آرشیو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۶۷۷۲
فرهنگی
۲۲

روی خط خبر

تاخیر در اجرای کنسرت کیتارو

برگزاری کنسرت «کیتارو» آهنگساز و نوازنده ژاپنی که پیش تر قرار بود 16، 17 و 18 اردیبهشت در تالار وزارت کشور برگزار شود، با یک هفته تاخیر 22، 23 و 27 اردیبهشت در همان سالن روی صحنه خواهد رفت.به گفته گروه برگزارکننده این برنامه گروه «کیتارو» قرار بود شامگاه چهارشنبه 12 اردیبهشت وارد تهران شوند، اما ویزای آنها عصر روز سه شنبه 11 اردیبهشت صادر شده است.

کنسرت پرنیا و بیاتی در برج آزادی

کنسرت «خالی از شب - خالی از تو»، با حضور حسین پرنیا آهنگساز و نازنین بیاتی بازیگر سینما و تلویزیون ساعت 21 و 30 جمعه 21 اردیبهشت در سالن اصلی برج آزادی برگزار می شود.

رونمایی از سرود تیم ملی فوتبال

آیین بدرقه ملی پوشان و رونمایی از سرودهای تیم ملی فوتبال یکشنبه 30 اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار می شود. در این آیین، مدیران حوزه ورزش و فرهنگ و هنر، بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتبال، هنرمندان، ورزشکاران و پیشکسوتان هنر و ورزش حضور دارند.

برگزاری نخستین جشن انجمن طراحان فنی و مجریان صحنه

ساعت 17 روز شنبه (22 اردیبهشت ماه) دست اندرکاران سینما در تالار زنده یاد سیف الله داد در خانه سینما گرد خواهند آمد تا آیین بزرگداشت پیشکسوتان حرفه طراحان فنی و مجریان صحنه سینمای ایران را برگزار کنند.

جایزه ای برای «داش آکل» در لندن

انیمیشن «داش آکل» ساخته هاجر مهرانی برنده بهترین انیمیشن جشنواره مستقل فیلم لندن شد. جشنواره فیلم مستقل لندن یک جشنواره بریتانیایی است که هر سال در ماه آوریل برگزار می شود.

کنسرت کیهان کلهر و اردال ارزنجان در شیراز و رشت

«کیهان کلهر» موزیسین برجسته ایرانی در ماه های آینده بار دیگر به همراه «اردال ارزنجان» در شهرهای ایران به اجرای برنامه خواهد پرداخت. در ادامه این تور کنسرت ها، این دو هنرمند در تابستان به شهرهای اصفهان، کرمانشاه، تبریز، همدان و سنندج سفر خواهند کرد.