آرشیو سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۱۰۶
ورزش
۱۸

داریوش شجاعیان: نگران نیستیم؛ هواداران پشتمان هستند

داریوش شجاعیان به خاطر پارگی رباط صلیبی باید ماه ها از فوتبال دور باشد. او نیم فصل سال جدید را هم از دست داده و مجبور است بیرون بماند. مداوای این بازیکن زمان می برد. شجاعیان احتمالا اواسط هفته آینده پای خود را به تیغ جراحان می سپارد. او امیدوار است خیلی زود به میادین بازگردد. داریوش در این باره به جام ورزشی توضیح می دهد: «فعلا هر روز به کلینیک می روم تا روی پایم کار شود.

همان طور که می دانید پارگی باعث ایجاد تورم می شود. به محض این که این تورم از بین رفت، جراحی خواهم کرد.» او درباره اتفاق تلخی که برایش رخ داده، می گوید: «چه بگویم؟ قسمت این بود. آن لحظه زانویم پیچید. اتفاق بدی است ولی کاری نمی توانم بکنم، جز این که روحیه ام را حفظ کنم و زودتر به میادین بازگردم. باید از همه کسانی که در این مدت حمایت کردند، تشکر کنم. خیلی ها در رسانه ها حمایت کردند، خیلی ها هم زنگ زدند. واقعا باید از تک تک شان تشکر کنم.»

استقلال امروز در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان ذوب آهن است. آبی ها بازی رفت را با یک گل باختند و حالا می خواهند در دیدار برگشت جبران کنند. وقتی از داریوش شجاعیان درباره این مسابقه می پرسیم، می گوید: «اصلا نگران نیستیم. هواداران پشت تیم هستند. امیدوارم امروز ورزشگاه آزادی پر شود و همه برای حمایت بیایند. قطعا با حضور آنها شانس تیم بیشتر خواهد بود. در بازی رفت هم نباید بازنده می شدیم.»