آرشیو سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۱۰۶
ورزش
۱۸

نیکبخت: آزادی مملو از هوادار می شود

استقلال در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ذوب آهن با یک گل باخت و حالا در آزادی میزبانی تیم قلعه نویی است. علیرضا نیکبخت، پیشکسوت آبی ها در این باره می گوید: «انصافا حق استقلال در بازی رفت شکست نبود. موقعیت های خوبی به دست آورد و باید برنده بازی می شد. حق استقلال به هیچ وجه شکست نبود و باید حداقل یک مساوی می گرفت ولی این قانون نانوشته فوتبال است. وقتی گل نمی زنی گل می خوری. استقلال چند موقعیت خودش را گل نکرد و در نهایت یک گل خورد تا بازنده باشد.»

او درباره بازی برگشت دو تیم چنین نظری دارد: «استقلال شانس بیشتری برای برد دارد. به هر حال میزبان است. شک نکنید ورزشگاه آزادی مملو از تماشاگر می شود. استقلال در زمین خودش می تواند برنده شود و به مرحله بعد برسد. البته مصدومیت ابراهیمی و شجاعیان در بازی رفت اتفاق بدی بود ولی استقلال بازیکنان خوبی دارد و جای این دو بازیکن هم پر خواهد شد. البته استقلال باید هوشمندانه بازی کند چون ذوب آهن تیم خیلی خطرناکی است و می خواهد از حداقل موقعیت ها استفاده کند.»

اخیرا مربیان استقلالی در لیگ یک موفق بوده اند. سامره، فکری، نکونام و... از جمله این مربیان هستند. نیکبخت می گوید: «این باعث خوشحالی است که مکتب استقلال چنین مربیان خوبی دارد. قطعا آنها می توانند بهتر و بهتر هم عمل کنند. شما دیدید مربیان استقلالی چقدر حرفه ای هستند. مثلا سامره در روز آخر لیگ یک با قدرت مقابل فکری قرار گرفت و دیدید بازی شان مساوی شد.» او درباره وضعیت خودش هم می گوید: «فعلا کلاس های مربیگری شروع نشده است که بخواهم در این کلاس ها شرکت کنم، اما مشغول اداره کردن مدرسه فوتبالم هستم تا بتوانم استعدادهای خوبی را پیدا کنم. شاید بتوانم کمکی به فوتبال بکنم، به احتمال 90 درصد فصل آینده به عنوان مربی به یکی از تیم های لیگ دسته اولی اضافه خواهم شد. تیم خوبی است که می تواند به من کمک کند تا بتوانم تجربه خوبی به دست بیاورم.»