آرشیو سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۱۰۶
سینمای ایران
۱۱
دیدار

داریوش اسدزاده چه می کند؟

شتاب زندگی امروزی باعث می شود خیلی ها حتی خانواده ها، قوم و خویش ها و دوستان ناخواسته از هم غافل شوند و مدت ها خبری از حال هم نداشته باشند. فضای مجازی هم باعث شده خیلی ها به پیام دادن بسنده کنند و دیگر زحمت خوشایند دیدار دوست و آشنا را به خود ندهند.

با این حال بد نیست هرازگاهی برای تجدید دیدار پیشقدم شویم و دل عزیزی را شاد کنیم. بااین که نقدهای زیادی به مجموعه ارشاد و سازمان سینمایی وارد است، اما نباید از حرکت های ارزشمند آنها هم گذشت و به آن اشاره نکرد.

یکی همین دیدار دوره ای مدیران سازمان سینمایی با هنرمندان است. در همین رابطه رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه، مدیریت و منابع و مسعود نجفی مدیر روبط عمومی سازمان سینمایی به تازگی به دیدار داریوش اسدزاده، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون رفتند. اسدزاده در این دیدار گفت: بعد از فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» علی رغم پیشنهاداتی که داشتم اما به دلیل وضعیت جسمی ام قبول نکردم و بیشتر مشغول نگارش کتاب جدیدم هستم که علاوه بر تاریخ معاصر، شامل خاطراتم هم می شود.

او ادامه داد: از جوانی عاشق کتاب بودم و هنوز هم اوقات شبانه روزی ام به مطالعه و نوشتن می گذرد. ارتباط با کتاب را همیشه به همه خصوصا جوان ها توصیه کرده ام.