آرشیو سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۱۰۶
صفحه آخر
۲۰
خبرچین/ مروری بر مهم ترین اخبار دیروز

ماجرای تکراری بسته های پیشنهادی

همه کشور را باران گرفته، بعد باز می گویند 69 سد در ایران زیر 40درصد آب دارد. البته این درست که همه جا قرار نیست باران بیاید اما این سدهایی که این قدر خالی است، یا شکسته شده و کسی خبر ندارد یا این که در جایی ساخته شده اصلا آب جمع نمی شود! اگر نه، با این وضع آب که بزرگراه های تهران هم مانند استخر شده، دیگر نباید سدها این قدر خالی باشد.

بازی مذاکرات و بسته های پیشنهادی دوباره شروع شده. سه چهار سال طول کشید تا این بازی به پایان برسد و حالا با ضدبازی دونالد ترامپ، باز تور سفرهای خارجی راه افتاده و دیپلمات ها و برخی خبرنگارها رفته اند کشورهای مختلف تا بسته پیشنهادی بگیرند و جواب بدهند. کارشناسان «خبرچین» می پرسند آن بسته های پیشنهادی قبلی چه خیری برای ما داشت که حالا دوباره دل به بسته های اروپایی ببندیم.

بعضی ها در دنیای سیاست کلا به همه چیز کار دارند. بعد جالب است به دیگران نامه می نویسند که شما چرا به کار فلان دستگاه کار دارید. خب یکی نیست بپرسد از اینها که شما خودتان براساس کدام شرح وظایف در امور سایرین دخالت می کنید؟ این ویروس اظهارنظر درباره همه چیز اگر از تن و جان برخی مسئولان ما بیرون بیاید، خیلی مشکلات حل می شود.