آرشیو سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۱۰۶
صفحه آخر
۲۰
راپورت های میرزا ادریس

اندر حکایت کی بود کی بود من نبودم!

اصلا ممالک محروسه که نیست ماشاءا.... هر یوم علی الطلوع چشم که باز می کنیم، یک بامبول جدید و یک داستان جدید می آید و سابجکت می شود که بنگاریم. می گویید نه بفرما!

چند صباحی است در پیام رسان تلگرام را گل گرفته اند و از پنجره هم نمی توان به آن ورود کرد و چرخی زد. حال بحث افتاده بین وزیر جوان و بلند بالای مخابرات و مدیر احد از این پیام رسان های داخلی به هم پیغام داده اند. یکی گفته وزیر هم کاری نمی کند و جناب مستطاب وزیر هم پاسخ داده اند که اصلا این گونه نیست و این حرف ها سخنانی است در باب ننه من غریبم بازی های رسانه ای.

ما که نفهمیدیم که چه به چه است، حق با کدامشان است. تلگرام که فیلتر شد؛ داخلی ها هم که هرکدامشان عیب و ایرادی بهشان هست، خلایق باید چه کنند؟ همین دیشب پسر عباس سبزی فروش می نالید که نصف حقوقمان را می دهیم بابت فیلترشکن.

فرمودیم: سبزی فروش را چه به تلگرام؟

عارض شد: معلم صبیه مان تکالیف را در کانال تلگرامی ایشان قرار داده و دخترمان از آنجا باید بداند چه بخواند و بنویسد.

فرمودیم: چرا داخلی ها را نصب نکرده ای؟

گفت: ولمون کن بابا اونا که اصلا کار نمی کنند!

فرمودیم: سیاه نمایی نکن، نصب کن و استفاده کن. چشم به دست اجنبی ندوز که زغال بر کفت می نهد!

سخنی هم با حضرات وزیر و مدیر پیام رسان داریم، اگر عیبی نقصی به کار است جلسه دو نفره بگذارند و سنگ وابکنند و این گونه نباشد هی پشت سر هم کاغذ بفرستند و او بگوید تقصیر من نیست و او بفرماید ما کارها را انجام داده ایم. چه نیکوست هر دوی این بزرگوار بیشتر به فکر معیشت و نیاز مردم بوده و گره از کار خلایق بگشایند که هم خدا را خوش بیاید و هم خلق خدا را....