آرشیو شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۰۹
ورزشی
۹

دومین بازی تدارکاتی در صربستان امشب برگزار می شود

اعلام فهرست نهایی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت های 2018

لیست 21 نفره نهایی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت های والیبال 2018 اعلام شد.

مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال سال 2018 مردان از چهارم خردادماه شروع می شود و تا سوم تیرماه در 20 گروه پیگیری خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران که بامداد چهارشنبه با 14 بازیکن برای حضور در اردوی برون مرزی و برگزاری دو دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی صربستان، تهران را به مقصد این کشور ترک کرده بود ساعت 19 به محل اقامت خود در شهر کرالیفو رسید و نخستین تمرین خود را صبح روز پنجشنبه برگزار کرد.

تیم ملی ایران که شب گذشته نخستین بازی تدارکاتی خود را در صربستان برگزار کرد، امشب در دومین دیدار تدارکاتی به مصاف صربستان می روند و سپس راهی بلگراد می شوند تا دو روز نیز در این شهر تمرین داشته باشند. تیم ایران ساعت 17 روز سه شنبه یکم خردادماه بلگراد را به مقصد پاریس ترک خواهد کرد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته های اول تا چهارم لیگ ملت های والیبال در کشورهای فرانسه، آرژانتین، روسیه و آمریکا به میدان می رود و در هفته پنجم در تهران میزبان تیم های کره جنوبی، بلغارستان و آلمان خواهد بود.

اما در فاصله چند روزه تا آغاز رسمی مسابقات، اسامی 21 بازیکن نهایی تیم ملی والیبال برای حضور در پنج هفته لیگ ملت های والیبال 2018 از سوی ایگور کولاکویچ اعلام شد که ترتیب آن به شرح زیر است:

پاسورها:

سعید معروف، فرهاد سال افزون و محمد طاهر وادی

مدافعان میانی:

سید محمد موسوی، سامان فائزی، علی شفیعی، امیرحسین توخته، اصغر مجرد و مسعود غلامی

دریافت کننده قدرتی:

میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، محمد جواد معنوی نژاد، میثم صالحی و مرتضی شریفی

پشت خط زن:

امیر غفور، صابر کاظمی و پوریا یلی

لیبرو:

مهدی مرندی، محمدرضا حضرت پور و مصطفی حیدری