آرشیو شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۰۹
ورزشی
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

علی کریمی جام جهانی را از دست داد

هافبک دفاعی سپاهان غایب قطعی جام جهانی خواهد بود. با توجه به اینکه تیم ملی در بازی اول برابر مراکش سعید عزت اللهی را در اختیار ندارد، علی کریمی شانس زیادی داشت که جای این بازیکن را بگیرد. با این حال مصدومیت علی کریمی از ناحیه کمر باعث شد این بازیکن از حضور در جام جهانی باز بماند و فصل کابوس وار او در سپاهان با از دست دادن این تورنمنت مهم به پایان برسد. کارلوس کی روش دیروز در گفت و گو با خبرنگاران حاضر در تمرین تیم ملی این خبر را تایید کرد.

ازبک ها با تیم المپیک به تهران آمدند

حریف تدارکاتی تیم ملی ایران در راه آماده سازی برای جام جهانی ترجیح داد به جای ستاره های اصلی و پا به سن گذاشته با تیم المپیک راهی تهران شود. کاروان تیم ملی ازبکستان در حالی امروز بعد از سفری 8 ساعته از تاشکند به استانبول سپس تهران وارد ایران شد که بنا به اعلام سایت چمپیونات آسیا در این سفر 23 بازیکن تیم المپیک این کشور به رهبری تیمور کاپادزه ستاره سال های نه چندان دور ازبکستان وارد تهران شدند و در هتل استقلال اسکان یافتند.

قلعه نویی در آستانه بازگشت به سپاهان

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان گفت: با توجه به بررسی های انجام شده و همچنین توجه به خواسته های جامعه هواداران سپاهان، امیر قلعه نویی که هواداران سپاهان خاطرات بسیار خوبی با ایشان دارند یکی از گزینه های اصلی هدایت سپاهان بوده و تا به امروز به توافقات مثبتی هم با ایشان دست پیدا کرده ایم.

دست نشان جای کریمی را در سپیدرود گرفت

به پیشنهاد کمیته فنی و تایید هیئت مدیره باشگاه سپیدرود، نادر دست نشان به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد. جالب اینکه علی کریمی سرمربی سپیدرود پس از انتشار این خبر گفت: اگر مسئولان سپیدرود با وی تسویه حساب مالی نکنند، او در تمرینات سپیدرود حاضر می شود!