آرشیو دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۱۷
صفحه آخر
۲۰

غلط های زیاد ترامپ!

نامه پر از غلط رئیس جمهور آمریکا به رهبر کره شمالی، نمره «اف» گرفت و تصحیح اشتباهات نگارشی مضحک این نامه، خوراک رسانه های اجتماعی شد.

به گزارش ایسنا، نامه ترامپ که آخر هفته پیش بابت لغو نشست سنگاپور خطاب به کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نوشته شده بود، سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شد و نسخه های تصحیح شده متعددی از این نامه که با خودکار قرمز رنگ غلط گیری شده اند، منتشر شده است.

این خطاها از اشتباهات گرامری تا اشتباه در به کارگیری درست کلمات برای بیان رخدادهای واقعی را شامل می شود. یک نفر درباره این نامه نوشته است: دونالد، بعد از کلاس بیا پیش من. اگر خیلی زود به وضعیتت رسیدگی نکنی، نمی توانی در این کلاس قبول شوی. این نامه که از یک مصحح، نمره اف گرفته است همچنین حاشیه نویسی هایی شامل «این منطقی نیست» و «دیکشنری را چک کن» دریافت کرده است. این یادداشت ها همچنین از ترامپ می خواهد تا روی واژگان بیشتر کار کند؛ این قسمت به بخشی از نامه مذکور اشاره دارد که ترامپ از واژه «زیبا» برای توصیف اقدام کیم جونگ اون در آزادی گروگان های آمریکایی استفاده کرده است. این مصحح نوشته است: «گروگانگیری زیباست؟ دوباره تکرار می کنم، واژگان چک شود!»