آرشیو دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۱۷
ورزش
۱۷
یادداشت

خلع سلاح، بدون صلاح!

مرتضی رضایی

رویای قهرمانی برای محمد صلاح خیلی زود تمام شد. روزها خودش را آماده فینالی جذاب و دیدنی کرده بود و بار سنگینی روی شانه هایش احساس می کرد. این بار نه فقط مردم مصرکه کلی انگلیسی و لیورپولی می خواستند او قهرمان باشد.

او صلاح باشد و بدرخشد و تیمش را یک تنه قهرمان کند، اما... مصدومیت بدجور گریبانش را گرفت. بدبینانه اش این است که شاید رئالی ها سناریو چیده بودند که همان نیمه اول سرخیو راموس کار را تمام کند و قلب تپنده لیوپول را از کار بیندازد و خوشبینانه اش هم این که فوتبال است و عمدی در کار نبوده و محمد صلاح مصدوم شد، همان طور که خیلی از بازیکنان فوتبال مصدوم می شوند. مثل کارواخال که او هم مثل صلاح پس از مصدومیت و بیرون رفتن از بازی به حال خودش، لیورپول و فوتبال خشن اشک ریخت.

همه اینها را که فاکتور بگیریم، صلاح یک وزنه بود برای لیورپول و رئالی ها این را خوب می دانستند. می دانستند که سلاح قدرتمند انگلیسی ها، مسلمانی است به نام صلاح. می دانستند اگر او را مهار کنند، کار تمام است و نام رئال مادرید روی سیزدهمین جام قهرمانی حک می شود. چه خوشبینانه و چه بدبینانه باید گفت لیورپول شنبه شب خلع سلاح شد آن هم بدون محمد صلاح!