آرشیو دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۱۷
ورزش
۱۷

زمزمه جدایی در اردوگاه رئال

یکی از نکات فینال شنبه شب صحبت هایی بود که برخی از ستاره های این تیم بعد از پایان بازی بیان کردند و به نوعی زمزمه رفتن از این تیم تقویت شد. کریس رونالدو که با این قهرمانی به رکورد دست نیافتنی پنجمین قهرمانی در لیگ قهرمانان رسید، بعد از این بازی گفت: اکنون می خواهم از این قهرمانی لذت ببرم.

در روزهای آینده به هوادارانی که از من حمایت می کنند در مورد آینده ام پاسخ خواهم داد. برای من بودن در مادرید خیلی زیبا بود. این اظهارات موجب واکنش فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال و همچنین زین الدین زیدان شد؛ آنها تاکید داشتند که ستاره پرتغالی به حضور خود در جمع بازیکنان این تیم ادامه خواهد داد. این واکنش ها موجب شد رونالدو روز گذشته جملات خود را اینگونه تصحیح کند: مسائل شخصی یک بازیکن مهم ترین چیز نیست. ممکن است از حرف های من برداشت دیگری صورت گرفته باشد، اما شاید نباید آن حرف ها را می زدم.

گرت بیل نیز که با ورود خود به زمین در نیمه دوم، به ستاره تیم زیدان تبدیل شد و نقش مهمی در کسب سیزدهمین جام قهرمانی داشت، بعد از پایان بازی جملاتی مبنی بر ترک رئال بر زیان آورد. بیل که در یکی دو ماه اخیر جایگاه ثابت خود در رئال از دست داده بود به بی تی اسپورتس گفت: من نیاز دارم هر هفته بازی کنم ولی به هر دلیل در فصل جاری این اتفاق رخ نداد. 5 تا 6 هفته در ابتدای فصل مصدوم بودم ولی سپس شرایط خوبی داشتم. باید با مدیر برنامه هایم بنشینم، صحبت کنم و در مورد آینده یک تصمیم روشن بگیرم. شاید بمانم شاید هم بروم. گفته می شود به احتمال زیاد منچستر یونایتد مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود.