آرشیو سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۱۰۰
سیاست
۳
منهای سیاست

مشایی در سلامت کامل است

عادل حیدری، وکیل مدافع اسفندیار رحیم مشایی در خصوص شایعات مطرح شده درباره وضعیت مشایی در زندان اظهار کرد: شایعات مطرح شده در خصوص موکل من به هیچ وجه صحت ندارد و مشایی در سلامت کامل به سر می برد. با همکاری بازپرس شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه، روز یکشنبه موفق به ملاقات موکلم در زندان اوین شدم و قریب به یک ساعت با وی گفت وگو کردم.

این وکیل دادگستری اضافه کرد: آقای رحیم مشایی در سلامت کامل به سر می برد و خودشان هم از شنیدن این شایعات متعجب شدند.

حیدری در ادامه خواستار برخورد دستگاه قضایی با شایعه سازان که با انگیزه های سیاسی دست به شایعه پراکنی می زنند، شد و ابراز امیدواری کرد به این موضوع در دادسرای فرهنگ و رسانه رسیدگی شود.

حیدری درباره ادامه دار بودن بازداشت مشایی گفت: قرار بازداشت موقت آقای رحیم مشایی برای یک ماه دیگر ابقا شد که به قرار مذکور اعتراض کردیم و امیدواریم در دادگاه قرار صادره نقض و موکلم آزاد شود.

اسفند ماه سال گذشته بود که پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران از بازداشت اسفندیار رحیم مشایی خبر داد و اعلام کرد: رییس دفتر رییس دولت دهم حسب دستور قضایی بازپرس دادسرای عمومی تهران توسط مامورین پلیس دستگیر و به منظور انجام تحقیقات بازداشت شد. مشایی دو روز پیش از بازداشت با حضور مقابل سفارت انگلستان در تهران، حکم حمید بقایی، معاون سابق احمدی نژاد را آتش زد.