آرشیو شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۲۳
حوادث
۱۹

پلیس در تعقیب آزارگر دختر افغان

متهم اصلی پرونده آزارو اذیت دختر پنج ساله افغان در خمینی شهر تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته دختر پنج ساله افغان در خمینی شهر اصفهان مورد آزار و اذیت قرار گرفت. در ابتدا اعلام شد که این دختر از سوی سه مرد مورد آزار قرار گرفته که این موضوع رد شد.

مهدی سلیمانی، مدیرکل اتباع و امور خارجه استانداری اصفهان در این باره گفت: موضوع آزارو اذیت سه مرد به این دختر افغان از همان ابتدا توسط رئیس کل دادگستری استان، رئیس اورژانس اجتماعی کشور و ما تکذیب شد، براساس مشاهدات شاهد عینی ماجرا، یک نفر در این حادثه نقش داشته است. پزشکی قانونی باید درباره آزار و اذیت به این دختر خردسال نظر خود را اعلام کند.

وی افزود: او کمتر از 24 ساعت در بیمارستان بستری بود که بعد از درمان اولیه مرخص شده است. پلیس با شاهدان عینی ماجرا حرف زده و چهره نگاری از متهم پرونده انجام شده و او تحت تعقیب پلیس است. متهم هر ملیتی داشته باشد با او برخورد قانونی خواهد شد.

احمد خسروی وفا، رئیس کل دادگستری استان اصفهان درباره روند رسیدگی به این پرونده گفت: دستگاه قضایی بازپرس ویژه ای را مامور رسیدگی به پرونده کودک آزاری دختر افغانستانی کرده است. از تمام ظرفیت های نیروی انتظامی و امنیتی استان اصفهان برای شناسایی متهم استفاده خواهد شد. ادعا های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تجاوز گروهی به این دختر خردسال صحت ندارد و شایعه است. افرادی در این رابطه برای تحقیقات احضار و متهم چهره نگاری شده است.