آرشیو دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۲۵
صفحه آخر
۲۰
خبرچین

چرا «ظریف» را به تیم ملی دعوت نکردید؟

کلا همیشه راه سومی هست. حتی وقتی که یک گروه می گویند پیوستن به یک گروه بین المللی خوب است و عده ای می گویند برای منافع ملی سم است، باز هم می شود راه سومی پیدا کرد و داستان را 60 روز به عقب انداخت و براساس تئوری از این ستون تا آن ستون فرج است، کار را پیش برد تا بالاخره معلوم شود باید عضو بشویم یا نباید عضو بشویم. در خیلی از مسائل این راهکار جواب می دهد، شما عقب می اندازید، یک طوری می شود دیگر!

یادتان هست که دیروز نوشتیم این ترامپ مثل «منهای یک» در جبر و ریاضیات عمل می کند؟ امروز هم باید از مصادیق یکی دیگر از این منها شدن ها سخن بگوییم. جناب پرزیدنت، پس از ترک گروه7، امضایش را از پای بیانیه پایانی این گروه پس گرفت تا نشان دهد موافق هیچ کسی و هیچ چیزی نیست. عکسی هم از او منتشر شده که نشان می دهد رئیس جمهور موطلایی مخالفت از سرورویش می بارد.

حالا که همه درباره ترکیب تیم ملی در جام جهانی اظهارنظر می کنند و حتی وزیر ارتباطات هم دیروز با این که داشت نماینده ها و دیگران را سرزنش می کرد که چرا درباره مسائلی که تخصص ندارید حرف می زنید، اما خودش به هرحال از یک بازیکن یاد کرد که کاش در تیم ملی می بود، «خبرچین» هم به خودش حق می دهد پیشنهاد کند که کی روش باید از چهره هایی چون محمدجواد ظریف در ترکیب تیم استفاده کند تا در روسیه بتوانیم به یک نتیجه «برد - برد» با اسپانیا و پرتغال دست پیدا کنیم!