آرشیو دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۲۵
ورزش
۱۸

مسعود شجاعی: کی روش می گوید ارزش پیراهن ملی را بدانید

حاشیه های تیم ملی برچیده شده

چند شب قبل بازیکنان تیم ملی برای مسعود شجاعی در اردوی تیم جشن تولد گرفتند. این بازیکن، کاپیتان ایران به حساب می آید و قرار است در روسیه هم نقش تعیین کننده ای را ایفا کند.

مسعود ابتدا به خاطر جشنی که همبازیانش گرفتند تشکر می کند: «باید از اعضای تیم ملی هم تشکر کنم که به یادم بودند.» او درباره شروع جام جهانی توضیح می دهد: «تلاش ما فقط برای کسب بهترین نتایج و گرفتن امتیاز در بازی اول است. چیزی جز خوشحالی مردم را نمی خواهیم و به دنبال انجام کار بزرگی هستیم. شعار نمی دهیم و این را وظیفه خودمان می دانیم که قدردان زحمات هواداران باشیم، هوادارانی که همه جوره از ما حمایت می کنند و تلاش ما برای خوشحالی آنها و ملت ایران است. کی روش یک موضوع را همیشه به ما می گوید که ارزش پیراهن تیم ملی را بدانیم و در هر بازی سعی کنیم جایگاه آن را بالاتر ببریم.»

تیم ملی یکدل و متحد است. مسعود در این باره می گوید: «تیم همیشه یکدل بوده است. بالاخره همیشه اختلاف سلیقه بین بازیکنان وجود دارد و قرار نیست همیشه همه با هم مهربان باشند، اما اکنون تیم ملی یکدل است و این حاصل آن کمبودهای موجود در تیم است که باعث شده اتحاد ما بیشتر شود تا به موفقیت برسیم. صحبت هایی هم که در مورد دوره های قبل تیم ملی وجود داشت، چندان درست نبود و صحت و سقم نداشت. خیلی سال است چنین مسائلی نیست و من در این چند سالی که در تیم ملی هستم، این داستان ها برچیده شده.»

مسعود در پاسخ به این سوال که ایران چقدر شانس صعود به دور بعدی را دارد، جواب می دهد: «فوتبال است و نمی توان چیزی گفت، اما قطعا همه تلاش مان را خواهیم کرد تا مردم ایران را خوشحال کنیم.»