آرشیو دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۲۵
سینما
۹

راش

«بازی آخر» مسعود رایگان

مسعود رایگان را با نقش آفرینی های پرقدرتش در سینما و تلویزیون می شناسیم. خیلی دور خیلی نزدیک، مزار شریف، گلچهره و سنتوری برخی از فیلم های سینمایی هستند که رایگان حضور خوبی در آنها داشته است. این بازیگر بتازگی به فیلم «بازی آخر» پیوست.

به گزارش ایسنا، پیش از این حضور بازیگرانی چون مهدی هاشمی، نازنین بیاتی، لیندا کیانی و هنگامه قاضیانی هم در این پروژه قطعی شده بود.

با کامل شدن فهرست بازیگران «بازی آخر» به کارگردانی سیدعلی هاشمی و تهیه کنندگی سلیمان علی محمد، فیلمبرداری فیلم در هفته های آتی آغاز می شود.

«دشمن زن» می آید

سینمای عامه پسند و سرگرم کننده وضعیت و مسیر مشخصی دارد و همه شاخصه ها و مولفه های آن به هم می آید. از این رو معمولا کسی منتظر ساختارشکنی و حرکت خلاف جریان در این زمینه نیست و اگر هم اتفاقات خارق عادتی در چنین فضایی رخ دهد، مایه تعجب می شود. مثل لوگوی فیلم سینمایی «دشمن زن» تازه ترین محصول پویا فیلم که در ایده و طراحی، خلاقیتی دارد که معمولا کمتر در سینمای عامه پسند ایران بویژه در این سال ها نمونه آن را دیده ایم.

به گزارش جام جم، این لوگو که طراحی آن را وهاب یحیی زاده انجام داده، روز گذشته رونمایی شد. فیلم سینمایی «دشمن زن» ساخته کریم امینی، پس از فیلم سینمایی «تگزاس» در گروه سینمایی ماندانا اکران خود را آغاز می کند.