آرشیو سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۰۰
ورزشی
۲۳

اخبار

نایب قهرمانی مقصودلو در روسیه

در مسابقات شطرنج روسیه، پرهام مقصودلو در بخش سریع این مسابقات با 6.5 امتیاز در رده دوم ایستاد. ولادیمیر بلوس از روسیه با 6.5 امتیاز قهرمان شد و الکساندر ترایپیشکو دیگر شطرنج باز روس با 6 امتیاز در رده سوم ایستاد. این در حالی است که امتیاز مقصودلو با قهرمان برابر بود و او فقط به خاطر امتیازشکنی کمتر به عنوان نایب قهرمانی رسید.

په له؛ تنها مرد فاتح 3 جام جهانی

سایت فیفا در فاصله کمی تا شروع دور پایانی جام جهانی فوتبال 2018 متذکر شد تنها بازیکنی که در تاریخ 88 ساله برپایی این مسابقات سه بار به عنوان قهرمانی آن رسیده، په له است.

«بوفون» سالی 7 میلیون یورو از سن ژرمن می گیرد

سایت خبری امالچومیرکافق ایتالیا دیروز مدعی شد جان لوییجی بوفون که درصدد پیوستن به پاری سن ژرمن است، سه شنبه یا چهارشنبه این هفته رسما پاریسی می شود و قراردادی دو ساله می بندد که بر اساس آن سالی 7 میلیون یورو از مالکان ثروتمند و قطری سن ژرمن خواهد گرفت.

تبلیغات 835 میلیون دلاری چینی ها برای جام جهانی

7 کمپانی چینی که در ارتباط با مسائل تبلیغاتی جام جهانی فوتبال 2018 فعالیت می کنند، طبق برآوردها مجموعا 835 میلیون دلار در این زمینه می پردازند. این کمپانی ها جزو اسپانسرهای رسمی این جام به حساب می آیند.

رفیعی در انتظار بازگشت برانکو به تهران

سروش رفیعی که چند باشگاه به طور همزمان سعی در جذب وی دارند، ظاهرا طی تماسی تلفنی با برانکو ایوانکوویچ درباره بازگشتش به پرسپولیس سخن گفته و اینک منتظر رجعت سرمربی سرخ ها از کرواسی است تا حضوری هم با وی صحبت و کار را تمام کند.

تماس تلفنی الجزایری ها با کی روش

رسانه های الجزایر خبر دادند که خیرالدین زطشی، رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر تماسی با یکی از نزدیکان کی روش داشته تا نظرش را درباره به دست گرفتن زمام هدایت تیم ملی الجزایر بعد از جام جهانی 2018 جویا شود.

اهدای مدال ورزش و جوانان فرانسه به یک ایرانی

برای نخستین بار در ورزش ایران و آسیا و با اعلام وزارت ورزش و جوانان فرانسه، مدال ورزش و جوانان فرانسه به حمیدرضا حصارکی بنیانگذار و رئیس انجمن ساواته(بوکس فرانسوی) ایران اهدا شد.