آرشیو دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۴۰
ورزش
۱۱

گوناگون

آل کثیر به پیکان پیوست

عیسی آل کثیر که فصل گذشته عملکرد چشمگیری در تیم نفت تهران داشت، با عقد قراردادی یکساله به تیم پیکان پیوست.

هدایت تیم پیکان برعهده مجید جلالی است.

کولاکوویچ: از باخت والیبال ناراحتم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: من از چیزی که ناراحت هستم این است که شانس کسب برد در بازی مقابل صربستان را داشتیم و می توانستیم برنده زمین را ترک کنیم. کولاکوویچ افزود: صربستان با تیم کامل خود دراین مسابقات حضور دارد اما چند مصدوم داشتیم. غفوراز ناحیه زانووکمرمصدوم است و قائمی نیز نمی توانست کامل ما را همراهی کند و شریفی نیز مصدوم شد واین مصدومیت ها کارما را سخت کرد.

آگوئرو: وقت انتقاد ازمسی نیست

مهاجم تیم ملی آرژانتین گفت: از شانس بد ما تمام تیم ها برابر ما به دنبال دفاع کردن و استفاده از ضد حملات هستند و همین مسئله باعث می شود تا کارمان برای بردن سخت شود. آگوئرو درباره پنالتی ای که مسی در بازی با ایسلند از دست داد،گفت: مسی هم مانند دیگران یک انسان است و ممکن است دچار اشتباه شود.

اکنون وقت انتقاد ازاو نیست، باید به حمایت ازاو پرداخت.

سرخپوشان در راه کرواسی

پاسپورت بازیکنان پرسپولیس جمع آوری شد.قراراست تیم پرسپولیس برای برپایی اردوی آماده سازی راهی کرواسی شود تا حدود 12 روز در این کشور حضور داشته باشد.

نمازی: با هدف قهرمانی آمده ام

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: هدفمان پس از اینکه چندسالی بحث حضورم در ذوب آهن مطرح بود قهرمانی در لیگ برتر و آسیا است.امید نمازی گفت: با اشراف کامل پیشنهاد سرمربیگری را قبول کردم و امسال با هدف قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا جلو می رویم.

استارت تیم ملی بسکتبال

تیم ملی بسکتبال ایران برای برپایی اردوی تدارکاتی به صربستان سفرکرد. ملی پوشان خود را برای حضور در پنجره سوم انتخابی جام جهانی و بازی های آسیایی آماده می کنند.

عذرخواهی مارادونا

مارادونا به دنبال انتشار تصاویر سیگار کشیدنش گفت: روز سختی برای آرژانتینی ها بود. نخستین بازی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی بسیار پرتنش وعصبی بود. هر کسی احساسات خود را به شیوه های مختلف ابراز می کرد. صادقانه بگویم نمی دانستم کشیدن سیگاردر ورزشگاه ها ممنوع است. از تمامی هواداران و مسئولان سازماندهی جام جهانی عذرخواهی می کنم.