آرشیو دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۴۰
ورزش
۱۱

خبر

تمجید از خط دفاع تیم ملی

خبرنگارروزنامه آس اسپانیا می گوید از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش سورپرایز شده است. سانتوس اظهار داشت: واقعیت این است که انتظارپیروزی ایران را نداشتم چون مراکش بهتر از ایران بازی کرد. کی روش کارش را خیلی خوب انجام داد و بازیکنان ایران هم به خوبی برنامه های اورا درزمین اجرا کردند.وی گفت: اسپانیا شانس خیلی خیلی بالایی برای پیروزی دراین بازی دارد، اما ایران هم تیم دفاعی خوبی است. اسپانیا بازی مقابل تیم هایی با این سبک بازی را دوست ندارد و ترجیح می دهد مقابل تیم های هجومی همچون آلمان، آرژانتین و برزیل بازی کند. بنابراین بازی مقابل ایران برای اسپانیا دشوارخواهد بود چون آنها بسته بازی می کنند.

ابراهیمی: باید به فکر ضد حمله باشیم

سرمربی اسبق تیم ملی گفت: برای موفقیت مقابل تیم های اسپانیا وپرتغال بهترین سیستمی که کی روش می تواند در نظر بگیرد، دفاع است.ابراهیمی گفت: اگربخواهم جام جهانی را به صورت کلی بررسی کنم، باید بگویم که تمام تیم های قدرتمند دنیا ضعیف شده اند وتیم های درجه سه اجازه خودنمایی بیشتری پیدا کرده اند.وی درخصوص دیدارایران مقابل تیم های اسپانیا و پرتغال اظهارداشت: باید دراین دودیدار ازابتدا به دفاع بپردازیم وسپس به فکرضد حمله باشیم. درغیراین صورت با مشکلات جدی روبه رو خواهیم شد و توان جبران گل های خورده را نخواهیم داشت.وی درمورد شانس صعود تیم ملی افزود: اگر بتوانیم دردودیدارآینده یک مساوی بدست آوریم، قطعا شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد خواهیم داشت.

زادمهر: می توانیم شگفتی ساز شویم

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال اعتقاد دارد که مقابل تیم های اسپانیا و پرتغال باید اساس کار تیم ملی دفاع و ضد حمله باشد. زادمهر درباره دیدارهای بعدی ایران مقابل اسپانیا وپرتغال عنوان کرد: در این بازی ها باید اساس کارمان دفاع و ضد حمله باشد. برای این دو بازی هیچ تاکتیک دیگری نمی توانیم داشته باشیم. باید روی ضربات ایستگاهی هم بیشتر دقت کنیم چون بازیکنان خوب و سرزنی داریم که می توانیم دراین صحنه ها ازآنها استفاده کنیم.وی گفت: ایران می تواند شگفتی ساز شود چون درروز اول با شکست مراکش این شگفتی سازی را آغاز کرده است. مراکش اصلاحریف آسانی نبود و با توجه به اینکه این تیم می تواند دربازی های بعد اسپانیا و پرتغال را هم اذیت کند ما می توانیم به صعود فکر کنیم.