آرشیو دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷، شماره ۴۱۱۸
سیاست
۲
نظر

سردار جلالی: اصولگرایان و اصلاح طلبان روزه سیاسی بگیرند

سردار جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ساختار نیروی زمینی ارتش و سپاه متناسب با تهدیدات تغییر و سلاح ها و استراتژی ها را بازسازی کرده و در قالب مانورهای مختلف تمرین کردیم تا به یک الگوی مقابله رسیدیم: آنها نیز این توانمندی ها را بررسی کردند و فرماندهان آنها می گویند استفاده از گزینه نظامی برای مقابله با جمهوری اسلامی بسیار پرهزینه و پرتلفات و غیرممکن خواهد بود: این یعنی توانستیم گزینه جنگ را حذف کنیم.

جلالی تاکید کرد: ما امروز متناسب با نیاز کشور تجهیزات نظامی تولید می کنیم. و تسلیحاتی که ساخته ایم پشتوانه قدرت دفاعی کشور است. در حوزه بسیج توانسته ایم 20 میلیون بسیجی را ساماندهی کنیم و حداقل 10 میلیون رزمنده در قالب یگان ها به کارگیریم و در رزمایش از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: استفاده از دروغ و ایحاد ناامیدی و دوراهی مذاکره و تهدید اقدام دیگری دشمنان است. نامه ای که عده ای برای مذاکره با امریکا نوشتند در واقع دادن پاس به امریکایی ها بود. رویکردی که می تواند با این تهدیدات مقابله کنند وحدت است، مسوولان گروه های سیاسی، اصولگرا و اصلاح طلب روزه سیاسی بگیرند و حرف تفرقه افکن نزنند مردم نیز باید هوشیاری داشته باشند و سواد رسانه ای و سیاسی خود را بالا ببرند و بدانند ممکن است اخبار حقیقی نباشد.