آرشیو شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷، شماره ۹۲۵۰
ورزش
۱۱

گوناگون

شادی با قایق، طلا گرفت

روز نخست فینال های مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا درکره جنوبی درحالی جریان دارد که قایقرانان کشورمان 2 مدال طلا ویک نقره کسب کردند.

هرناندز با ذوب آهن می آید

تیم ذوب آهن که خود را برای حضور در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برترآماده می کند، هرناندز، مهاجم 27 ساله تیم ملی هندوراس با عقد قراردادی به خدمت گرفت.

تمدید نوراللهی با پرسپولیس

احمد نوراللهی یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت وپس از توافق با مدیریت باشگاه، قرارداد خود را یک سال دیگر افزایش داد تا با قراردادی دو ساله با تیم پرسپولیس همکاری خواهد کرد.

خداحافظی گلزن تیم ملی

رضا قوچان نژاد که در بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکرد از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد.

هشدار سکاندار فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال ازتمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تا پایان رقابت های جام ملت های اسیا خبر داد وگفت: اجازه اخلال دربرنامه های تیم ملی را به کسی نمی دهیم.مهدی تاج ادامه داد: برنامه تیم ملی تا پایان رقابت های جام ملت ها به طور دقیق تدوین شده است وکی روش نیز با فدراسیون به توافق رسیده وقطعا تا پایان جام ملت ها سرمربی تیم ملی خواهد بود.

سوت فغانی دردیدارحساس

تیم داوری ایرانی یکی از دیدارهای مهم مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را قضاوت خواهد کرد. فغانی به همراه منصوری وسخندان به عنوان داوردیدار مهم آرژانتین و فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی انتخاب شد.

پدیده والیبال لژیونر شد

صابرکاظمی پس از درخشش در لیگ ملت های والیبال مورد نظر مسئولان باشگاه زراعت بانک ترکیه قرار گرفت و با عقد قراردادی یک ساله به این تیم پیوست.

سلیمی:امیدوارم طلا به ایران برسد

بهداد سلیمی دارنده مدال طلای جهان و المپیک ابراز امیدواری کرد که مدال طلای دسته فوق سنگین در بازی های آسیایی به نمایندگان کشورمان برسد.وی گفت: تمام تلاشم را برای کسب سومین طلا خواهم کرد اما برای من مهم این است که طلا به ایران برسد. فرقی هم نمی کند من یا سعید اما امیدوارم طلا و نقره برای ایران باشد.