آرشیو شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۴۰
سینمای جهان
۱۰

کاراکتر «تور» در جنگل مرموز

«اوقات بد» کریس همسورث

قسمت دوم «کلبه ای در جنگل» در حالی آماده نمایش عمومی شده، که کریس همسورث در فاصله تولید قسمت اول و دوم تبدیل به یک ستاره شده است.

او یکی از بازیگران قسمت اول بود و در دومین قسمت، به صورت کاراکتر محوری داستان درآمده است. دومین قسمت این درام ترسناک و پررمزوراز با نام مستقل «اوقات بد در ال رویال» روی پرده سینماها می رود. فیلم که دنباله ای بر کار مستقل و موفق سال 2012 است، هفت کاراکتر اصلی نسخه اصلی را دوباره دور هم جمع می کند. این هفت نفر که آشنایی چندانی با هم ندارند، دوباره در هتل ال رویال جمع می شوند. این هتل متروکه در نزدیکی ساحل و در دل جنگل قرار دارد.

هر یک از هفت شخصیت داستان، رازی با خود دارند. این راز در ارتباط با محلی است که در آن جمع شده اند. گذشته تاریک و پنهان این آدم ها در طول داستان آشکار می شود و آنها، با کابوس ها و وحشت های زیادی روبه رو می شوند.

کل داستان و ماجراهای آن، در یک شب طولانی و بی پایان اتفاق می افتد. این داستان به گونه ای جلو می رود که کاراکترهای ماجرا تلاش می کنند به نوعی رهایی و رستگاری برسند. اما با نزدیک شدن صبح، جهنم است که خودش را به این افراد نشان می دهد.

جف بریجز، بازیگر مطرح دهه 70 میلادی، یکی دیگر از نقش های مهم فیلم را به عهده دارد. او یک کشیش بخت برگشته است که بقیه مشتریان هتل را دعوت به توبه و بازگشت به انسانیت می کند. کریس همسورث در داستان فیلم، نقش رهبری و هدایت گروه را به عهده می گیرد و تلاش دارد آنها را به عاقبت خوشی راهنمایی کند.

درو گودارد فیلم را براساس فیلمنامه اصیل و غیراقتباسی خودش کارگردانی کرده است. او کارگردان نسخه اصلی هم بود، که 67 میلیون دلار در سطح جهانی فروش کرد. هزینه تولید قسمت دوم هم مثل قسمت اول، حدود 30 میلیون دلار بوده است. همسورث بعد از بازی در این فیلم، کار در مجموعه اکشن و ابرقهرمانانه «تور» را شروع کرد.