آرشیو شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۴۰
ورزش
۱۶

روی خط جام جهانی

اماراتی ها به دنبال ستاره نیجریه

بهترین بازیکن تیم ملی نیجریه در جام جهانی 2018 از یک باشگاه اماراتی پیشنهاد دریافت کرده است. ستاره بی چون و چرای این تیم مهاجم تیزپا و سرعتی آنها بود: احمد موسی. او در هر 3 بازی این تیم عالی کار کرد. موسی که در لیگ جزیره و تیم لسترسیتی توپ می زند، حالا پس از این عملکرد قابل قبول، یک پیشنهاد عجیب از لیگ امارات و باشگاه الشباب دریافت کرده است.

هشدار اکیپ به مسی

نشریه پاریسی اکیپ، تنور بازی امروز فرانسه و آرژانتین را داغ کرد و در ضمن پیش بازی هشداری هم به مسی داد: در تصویری که اکیپ برای صفحه اول خود ساخت، این فوق ستاره در محاصره اومتیتی، واران، کانته، پوگبا و پاوارد قرار گرفته است. اکیپ نوشت: رد نخواهی شد.

ناراحتی سرمربی سنگال

الیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال پس از آخرین دیدار تیمش در جام جهانی و شکست مقابل کلمبیا، به دفاع از شاگردانش پرداخت و مدعی شد که آنها تا لحظه آخر متعهد بوده اند: ما به خاطر فیرپلی بالا نرفتیم. ما از لحاظ فیرپلی اوضاع خوبی نداشتیم و حذف شدیم. من به تیمم افتخار می کنم چون تلاش آنها فوق العاده بود؛ اما ناراحتم چون این گونه حذف شدیم.

تمجید راکیتیچ از مودریچ

ایوان راکیتیچ، ستاره تیم ملی کرواسی به تمجید از کاپیتان این تیم، لوکا مودریچ پرداخت و او را بهترین بازیکن کروات تاریخ دانست: به نظرم، نه تنها لوکا بهترین بازیکن تاریخ کرواسی است، بلکه شخصیتی استثنایی و رهبری فوق العاده است و ما همه دنباله رو او هستیم.

خوشحالی بلژیکی سوژه شد

میکی باتشوایی، مهاجم تیم ملی بلژیک پس از گل این تیم به انگلیس (که توسط یانوزای به ثمر رسید) می خواست توپ را دوباره به تور دروازه حریف بزند که با شوتی محکم توپ را به صورت خود زد. این خوشحالی عجیب دیروز سوژه رسانه ها شده بود. دیروز، شبکه های اجتماعی و صفحات افراد مشهور پر بود از شوخی هایی که با این بازیکن شده است. ترول های بامزه ای هم در این مورد ساخته شد.