آرشیو یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۲۶
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نسل جدید چه مطالباتی دارد و رفتار با او باید چگونه باشد؟

منتظر پاسخ ها و نظرات شما هستیم

مسکن مهر نخواستیم پول مان را بدهید/ 990...0911: دولت بعد از خلف وعده در مورد مسکن مهر نسبت به عودت پول متقاضیان که دیگر ارزش مالی10 سال پیش را ندارد اقدام کند. به خدای احد و واحد از زندگی در زیرزمین خانه پدری و شرمنده زن و فرزند شدن خسته ایم.

کمبود داروی وارفارین: آقای داراب فزونی در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند که متاسفانه مدتی است داروی وارفارین که مورد استفاده بیماران قلبی و عروقی است در داروخانه های سطح کشور نایاب شده و بیماران مجبورند جهت ادامه درمان این دارو را از بازار سیاه و آن هم با قیمت خیلی بالا تهیه کنند. لطفا مسئولان وزارت بهداشت در این باره تصمیم مناسبی اتخاذ کنند.

انتقاد به گرانی کالا: آقای فتح الله عدنی از کرج نیز چنین عنوان کردند که با وجود مشکلات و گرانی سرسام آور، مردم همیشه در صحنه هستند و در تمام مناسبات انقلاب اسلامی حضور دارند. چرا مسئولان به فکر معیشت مردم نیستند. از مسئولان محترم می خواهیم فکری به حال گرانی و معیشت مردم کنند. ما مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی هستیم و این حقوق ناچیز کفاف هزینه های زندگی ما را نمی دهد.

سپرده هایمان را نمی دهند اما اقساط وام ها را می خواهند / 070...0910: با سلام و تشکر از روزنامه ایران بابت درج مشکلات سپرده گذاران موسسه منحله فرشتگان. ما تعداد زیادی از سپرده گذاران این موسسه در قبال سپرده هایمان وام گرفته ایم و اکنون که موسسه کاسپین کفالت «فرشتگان» را به عهده دارد ما را بدهکار کرده است، در حالی که ما هنوز سپرده هایمان را نگرفته ایم، چطور می توانیم اقساط وام هایمان را به این موسسه بدهیم. ما سرگردان و حیران نمی دانیم به چه کسی و کجا مراجعه کنیم. آقای سیف لطفا ورود کنند.