آرشیو چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۵۵
جامعه
۴

سردار در سیبل معاون وزیر

کارلوس کی روش رویه خود را تغییر داد. در حالی که هر بار بازیکنی از تیم ملی کنار کشید او سریعا برایش آرزوی موفقیت کرد، این بار تلاش دارد تا سردار آزمون را با وجود خداحافظی از تیم ملی بازگرداند.

سرمربی ایران در گفت وگو با خبرگزاری تاس روسیه این مساله را تائید می کند و می گوید: «جام جهانی 2018 روسیه به پایان رسید و هیجان های آن تا دو ماه دیگر کاهش می یابد. برای ما شرایط ناخوشایندی پیش آمد و متاسفانه باید بگویم که سردار آزمون تصمیم به خداحافظی از بازی های ملی گرفت. بزودی برای صحبت با سردار آزمون برنامه ریزی می کنم و امیدوارم او در اردوی بعدی تیم ملی فوتبال ایران حضور داشته باشد.»

در همین حال داورزنی، معاون وزیر ورزش هم به انتقاد از سردار و خداحافظی اش می پردازد و می گوید: «برای یک بازیکن ملی هزینه زیادی شده و خداحافظی بی موقع ملی پوشان رشته های مختلف ورزش ما را از سرمایه های ملی محروم می کند. یک ورزشکار 23 ساله ما می خواهد از بازی های ملی خداحافظی کند که هیچ منطقی ندارد. من این مدل خداحافظی ها را نمی پسندم. رسانه ها، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه ها همه و همه باید از ورود به حاشیه ها پرهیز کنیم و اجازه ندهیم منافع ملی تحت تاثیر قرار گیرد. روی صحبت من با کی روش هم هست و همه موظف هستند این موارد را رعایت کنند.»