آرشیو پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷، شماره ۴۱۳۸
ورزش
۱۵
رویداد

در مسابقات فوتسال و کشتی

زنان گزارشگر می شوند

بر اساس توافق رادیو ورزش و فدراسیون فوتبال و کشتی، گزارشگران زن امسال رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان و مسابقات کشتی کلاسیک بانوان را به صورت زنده از رادیو ورزش گزارش خواهند کرد. پیش از این مسابقه ای در فضای مجازی تحت عنوان «خانم گزارشگر» راه افتاده بود که بانوان علاقه مند به گزارشگری می توانستند با انتخاب یک مسابقه ورزشی و گزارش آن، گزارش خود را برای حضور در مسابقه و انتخاب بهترین گزارشگر در فضای مجازی آپلود کنند. حالا شاهد این هستیم که بعد از حضور خانواده ها در ورزشگاه ها برای تماشای مسابقات جام جهانی، رادیو ورزش در اقدامی قابل توجه تصمیم گرفته است مسابقات فوتسال و کشتی کلاسیک را پخش زنده کرده و جالب اینکه گزارشگران این مسابقات هم بانوان خواهند بود.

با راه اندازی کانال دوم رادیو ورزش، پخش دیگر مسابقات ورزشی بانوان نیز متناسب با اولویت و اهمیت رشته ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رادیو ورزش برنامه دیگری هم در حوزه ورزش بانوان خواهد داشت. «بانوی قهرمان» عنوان برنامه جدیدی است که از 30 تیرماه پخش آن از شبکه ورزش آغاز خواهد شد. این برنامه با پرداختن به جایگاه بانوان در حوزه ورزش و کسب مقام و همچنین نقش خانواده به ویژه مادران در این قهرمانی پخش خواهد شد. بانوی قهرمان هر روز ساعت 16:45 به روی آنتن رادیو ورزش خواهد رفت. ویژه برنامه دیگر شبکه در حوزه بانوان برنامه «ایران بانو» نام دارد. برنامه ایران بانو نیز از نگاهی که نظام جمهوری اسلامی به جایگاه زن در حوزه ورزش دارد، به حوزه های مختلف ورزش بانوان از جنبه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی می پردازد. این برنامه نیز جمعه ها ساعت 11 صبح به روی آنتن خواهد رفت.